Search
Close this search box.

شغل های پردرآمد و مورد نیاز در ترکیه در سال 2020

مشاغل_پر_درآمد_در_ترکیه

آخرین مطالب خواندنی

آیا به دنبال ایده های تجاری، فرصت های سرمایه گذاری و پردرآمدترین شغل در ترکیه هستید؟

ترکیه بازاری با جای رشد بسیار برای سرمایه گذاری و مشاغل مختلف است. و یکی از کشورهایی است که قانون های نسبتا راحتی در بخش تجارت دارد. استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه است و بسیاری آن را پایتخت تجاری ترکیه می دانند. علاوه بر این، دولت با سریع تر و مقرون به صرفه تر کردن مراحل کار، کارآفرینان و افرادی که مایل به سرمایه گذاری در پروژه ها و مشاغل جدید هستند را تشویق می کند.

لیست مشاغل مورد نیاز در ترکیه

در ادامه به برخی از بهترین راه های کسب درآمد در ترکیه و صنعت های قابل سرمایه گذاری می پردازیم.

آژانس گردشگری

بر اساس رتبه بندی اخیر سازمان جهانی، ترکیه با بیش از 45 میلیون بازدید کننده به یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان تبدیل شده است. به همین دلیل آژانس مسافرتی یک فرصت عالی تجاری و از مشاغل پر درآمد در ترکیه محسوب می شود.

 آژانس می تواند خدماتی از قبیل: اقامت، خدمات حمل و نقل و بسته های مربوط به سفر را ارائه دهد. افتتاح آژانس گردشگری مستلزم انجام برخی از مقررات و رویه های ثبت شرکت در ترکیه است. نکته ای که در صورت عدم آشنایی با روند کار می تواند بسیار استرس زا باشد.

در صورت نداشتن امکانات و توانایی لازم برای تأسیس و ثبت شرکت در ترکیه در زمینه گردشگری، نوع دیگری از تجارت برای ارائه خدمات سفر به گردشگران وجود دارد. راهنمای سفر شخصی بودن، راهی آسان برای راه اندازی آژانس گردشگری بدون سرمایه گذاری است.

شما می توانید به مسافران و گردشگران در رزرو هتل ها و پروازها و یا هماهنگی برای گشت و گذار، خدمات تاکسی و خدمات ضروری کمک کنید و خدمات ارائه دهید.

مشاغل_پردرآمد_در_ترکیه

شرکت عکاسی

خدمات عکاسی در ترکیه به ویژه در استانبول بسیار مورد توجه است. صاحبان مشاغل کوچک می توانند از مراجعه کنندگان و مشتری های شما باشند. و همچنین می توانید شرکت های بزرگ را به عنوان فریلنسر هدف قرار دهید. عکاس بودن نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی ندارد. اما داشتن یک آتلیه و تیمی از عکاسان و فیلمبرداران راه را برای پروژه های بزرگ باز می کند.

شرکت توسعه وب

توسعه و طراحی وب می تواند بسیار در ترکیه سودآور باشد. شرکت ها و مشاغل کوچک به دنبال این هستند که از طریق وب سایت های خود جهانی شوند. شما شوکه خواهید شد که چه تعداد شرکت حاضر به طراحی مجدد وب سایت های خود هستند. توسعه وب احتمالاً نیازی به سرمایه گذاری مالی ندارد اما افتتاح یک شرکت قطعا نیاز به سرمایه دارد. روند ثبت شرکت توسعه وب در ترکیه بسیار آسان و سریع انجام می شود.

مشاغل_پردرآمد_در_ترکیه

شرکت صادرات پوشاک

صنعت نساجی حدود 10.8٪ از تولید ناخالص داخلی ترکیه را شکل می دهد. این یکی از صنایع مهم از نظر سرمایه گذاری خارجی است. ترکیه همچنین در سطح بین المللی به عنوان تولید کننده عمده پوشاک با کیفیت شناخته می شود. بنابراین تقاضای زیادی برای محصولات نساجی آن وجود دارد. اگر شما به سرمایه گذاری در بخش نساجی ترکیه علاقه مند هستید، باید شرکت تولیدی را که صادرات منسوجات ترکیه را به سراسر جهان انجام دهد، راه اندازی کنید. افتتاح یک شرکت تولیدی نیاز به سرمایه گذاری دارد. اما می توانید به عنوان یک شرکت عمده فروشی شروع به کار کنید.

صادرات یک روش عالی برای کسب درآمد در ترکیه است. زیرا این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپا و آسیا مالیات صادرات کمتری دارد. دلیل دیگری که بازرگانان را به صادرات از ترکیه ترغیب می کند، عامل قیمت و کیفیت است. محصولات ترکیه به خوبی محصولات اروپایی و در عین حال ارزان قیمت تر از محصولات چینی است.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

در دهه اخیر، قیمت املاک در ترکیه به دلیل تورم بالا رفته است. ثابت شده است که سرمایه گذاری در ترکیه، به ویژه آنتالیا و استانبول، بالاترین پتانسیل بازگشت سرمایه را دارد. از دیگر شهرهای مناسب جهت خرید ملک در ترکیه، آنتالیا است.

در لینک زیر می توانید قسمتی از پروژه های ملکی انجام شده توسط شرکت وست را مشاهده کنید.

رستوران

استانبول و سپس آنتالیا متنوع ترین و پر بازدیدترین شهرهای ترکیه هستند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران گردشگری بیش از هر شهر دیگری در ترکیه به استانبول و آنتالیا جذب می شوند. این شهرها به دلیل احساسات چند فرهنگی و همچنین تعداد روزافزون رستوران ها و کافه هایی که از سراسر جهان غذا و نوشیدنی ارائه می دهند، مشهور هستند. حتی اگر افتتاح یک رستوران در ترکیه سرمایه گذاری سودآوری محسوب شود، باید بسیار دقیق مورد مطالعه قرار گیرد. بسیاری از موارد بستگی به موقعیت مکانی آنها و استراتژی بازاریابی برای جذب بازدید کننده دارد.

در مطلبی که مطالعه نمودید تنها با بخشی از مشاغل پر درآمد در ترکیه آشنا شدید. می توانید برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر یا سنجیدن شرایط و شغل تان برای مهاجرت به ترکیه با ما در تماس باشید. برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرت و سرمایه گذاری در خصوص کشور ترکیه می توانید از طریق تماس با ما، با کارشناسان مجرب شرکت وست در تماس باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید