Search
Close this search box.

اقامت قبرس از طریق تمکن مالی

اقامت قبرس از طریق تمکن مالی

آخرین مطالب خواندنی

اقامت قبرس از طریق تمکن مالی

برای گرفتن اقامت به کشور قبرس را‌های متفاوتی وجود دارد که باید برای پیدا کردن روش اقامت قبرس مناسب شرایط خود تمامی آن‌ها را مطالعه کرد. یکی از روش‌های اقامت قبرس از طریق تمکن مالی است که سریع‌ترین راه نیز محسوب می‌شود. برای گرفتن اقامت قبرس از طریق تمکن مالی شما نیاز به سرمایه گذاری ، تحصیل و غیره ندارید. در واقع تمکن مالی قبرس شامل نامه‌ای است که نشان دهنده گردش حساب، میانگین مبلغ خارج شده از حساب، میانگین مبلغ وارد شده به حساب، مانده حساب شخص و سپرده های بانکی فرد متقاضی گواهی تمکن مالی است.

اقامت قبرس از طریق تمکن مالی و شرایط عمومی آن

قبرس کشوری است که به دو بخش تقسیم شده است بخش شمالی آن ترک زبان و بخش جنوبی که به قبرس اروپایی شناخته شده است، به زبان یونانی است. بخش جنوبی قبرس عضو اتحادیه اروپا است که این امر باعث رواج مهاجرت به این بخش از قبرس شده است.تمکن مالی قبرس یا همان اقامت از طریق خود حمایتی روش مناسبی برای افرادی است که تمکن مالی کافی جهت ورود به کشور قبرس را دارند و می‌تواند تمام هزینه‌های خود و افراد زیر مجموعه خود اعم از همسر و فرزندان را تامین کنند. تمکن مالی قبرس عموما روش مناسبی برای افرادی است که سن بالایی دارند و دیگر به دنبال کار نیستند و اخذ اقامت قبرس از طریق تمکن مالی را صرفا جهت داشتن اقامت یک کشور اروپایی می‌خواهند. از نکات مثبتی که در اقامت از روش تمکن مالی قبرس است می‌توان به نیاز نداشتن مدرک تحصیلی و زبان اشاره کرد ولی برای زندگی در این کشور بایستی زبان انگلیسی خود را تقویت کنید . بسیاری از افراد متقاضی دریافت تمکن مالی قبرس روش دریافت و مدارک مورد نیاز دریافت گواهی تمکن مالی قبرس اطلاعی ندارند. ما در ادامه این مقاله به این موضوع به طور شفاف خواهیم پرداخت.

اقامت قبرس از طریق تمکن مالی

میزان تمکن مالی ویزای قبرس

صدور تمکن مالی برای ویزای قبرس توسط مدیر شعبه صادر کننده است که باید توسط خود مدیر شعبه امضا و مهر شود و همچنین این مبلغ بایستی به دلار صادر شود. اگر می‌خواهید شانس شما برای دریافت تمکن مالی قبرس بیشتر شود حساب خود را در طول سه ماه گذشته گردش داشته باشد و تعداد تراکنشات بیشتر شود. مقدار پول مورد نیاز برای تمکن مالی برای ویزای قبرس ، با توجه به تعداد نفرات خانواده متقاضی مشخص می شود ولی در حال حاضر این مبلغ حدود ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان می‌باشد. برای تعیین هزینه های ویزای قبرس، باید به موارد زیر دقت شود:
میزان دارایی و شرایط مالی شخص متقاضی
همسر شخص متقاضی
تعداد فرزندان شخص متقاضی گواهی تمکن مالی
تعداد فرزندان وابسته به همسر (که شما ناپدری / نامادری آنها می شوید.)

برای دریافت گواهی تمکن مالی جهت اقامت در قبرس چه باید کرد؟

اگر می‌خواهید برای رفتن به قبرس از تمکن مالی یا همان خود حمایتی استفاده کنید ، باید اقدام به دریافت گواهی تمکن مالی کنید که نشان دهنده میزان پول حساب شما است. همان طور که گفته شد برای دریافت گواهی تمکن مالی باید به یکی از شعب‌های بانکی که در آن حساب دارید رفته و تقاضای ارائه تاییدیه معتبر بانکی جهت اثبات داشتن شرایط قابل قبول مالی کنید. این گواهی شامل اطلاعاتی از قبیل موجودی روز حساب ، تاریخ افتتاح حساب ، شماره حساب ، اطلاعات تماس بانک مانند آدرس پستی، شماره تماس و آدرس ایمیل ، گواهی بانک و گواهی در سربرگ است. در ادامه تمامی مدارکی که شما جهت دریافت گواهی تمکن مالی قبرس نیاز دارید ذکر شده است:
-ارائه کارت ملی متقاضی
-ارائه اصل و کپی پاسپورت متقاضی ( از تمام صفحات)
-ارائه اصل وکالت‌نامه نماینده قانونی در صورت وکالت به غیر
-ارائه فرم تکمیل شده درخواست صدور گواهی تمکن مالی
-ارائه کارت ملی متقاضی

مشاورین ما در وست ادوایزر در تلاشند تا با ارائه مشاوره های مهاجرتی شما را راهنمایی کنند تا با روش های مهاجرت به کشورهای مختلف از طریق  دریافت ویزای تمکن مالی یا بازنشستگی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت و ویزای کار آشنا سازند. البته که وست ادوایزر در همه ی زمینه های مهاجرتی و در همه ی کشورها از جمله  مهاجرت به ترکیه و … فعالیت داریم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *