Search
Close this search box.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

آخرین مطالب خواندنی

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

ویزای توریستی کانادا مختص افرادی است که مایل به تفریح در مدت زمان محدود در کشور کانادا هستند اما در برخی از موارد ویزای توریستی می تواند کلید اخذ ویزای دائم کانادا باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط مهاجرت و نحوه ی مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی این مطلب را تا به انتها دنبال کنید.

برای سفر به کانادا باید …

در ایران افراد بسیاری برای دستیابی به موقعیت های بهتر و کسب موفقیت های برتر اقدام به مهاجرت به کانادا می کنند. اغلب مهاجرت و مسافرت به کانادا برای افرادی که برخی از شرایط مهاجرت را دارا هستند آسان تر از کسانی است که هیچکدام از شرایط برای مهاجرت را ندارد. اغلب این افراد به ناچار اقدام به اخذ ویزای توریستی می کنند که شاید پس از مسافرت و رسیدن به کشور کانادا امکان تغییر ویزای توریستی به ویزای دائم را داشته باشند. اخذ ویزای کانادا حتی به جهت مسافرت نیز نیازمند داشتن شرایط زیر است :

– شخص متقاضی می بایستی پاسپورت معتبر داشته باشد.
– شخص باید از سلامتی جسمی و روانی ایده آلی برخودار باشد.
– شخص متقاضی باید به نحوی افسر مهاجرت را متقاعد کند که حتما قصد بازگشت به کشور خود را دارد.
– دارا بودن مدارکی برای اثبات وابستگی به کشور خود مانند خانواده و یا کار الزامی است.
– شخص می بایستی تمکن مالی خود جهت گشت و گذار در کانادا را اثبات کند.
– فرد مورد نظر باید نتیجه ی برخی از آزمایشات پزشکی مورد نظر را به افسر مهاجرت تحویل دهد.‌‌‌‌‌‌‌
– پس از تحویل مدارک و اقدامات اولیه می بایستی جهت پاسخگویی 3 ماه صبر کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

تغییر ویزای توریستی به اقامت دائم

همانطور که در بند قبلی به آن اشاره شد یکی از راهکار های مهاجرت به کانادا اخذ ویزای توریستی و سپس اقدام از طریق آن نسبت به دریافت ویزای دائم است. این روش یکی از سخت ترین راهکار ها برای اخذ اقامت کاناداست و مختص افرادی است که قادر به اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری نیستند. امر تغییر ویزای توریستی به اقامت دائم کار راحتی نیست و نیازمند ساعت ها مشورت با وکیل های مختلف و مشاورین کار کشته است. موسسه ما یعنی شرکت بین المللی هستی نام آوران آبان غرب (WEST ADVISER) یکی از بهترین مجموعه هایی است که در زمینه اخذ انواع ویزا تجارب بسیاری دارد و از افراد متخصص برای به غلطک انداختن امور اخذ ویزا بهره می گیرد. اگر متقاضی اخذ ویزای توریستی و سپس تغییر آن به اقامت دائم کانادا هستید کافیست با مشاورین شرکت وست ادوایزر تماس بگیرید و شرایط خود را به طور کامل شرح دهید. اگر شرایط کافی را دارا باشید یک یا چند جلسه حضوری برای برگزاری مشاوره و بررسی شرایط برای شما اختصاص داده خواهد شد.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی : ازدواج

از آسان ترین روش هایی که منجر به دریافت اقامت کانادا از طریق ویزای توریستی می شود ازدواج است. شخص می بایستی با یک نفر دارای شرایط مالی و اقتصادی مناسب ازدواج کند که در واقع این شخص حامی فرد مهاجر در کشور کانادا می شود. اقدام به اخذ ویزای کانادا از طریق ازدواج با سرعت بیشتری پیش می رود و به راحتی با اقامت شخص مهاجر موافقت می شود. او می تواند پس از کسب ویزای دائم اقدام به کار کند چرا که اگر شخص ویزای دائم نداشته باشد در هیچ مجموعه ای استخدام نمی شود. این نوع از ویزا های دائم با طلاق زود هنگام باطل شده و شخص مهاجر به کشور خود باز می گردد.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی : اقدام قبلی

افرادی که اقدام به اخذ ویزای دائم می کنند اغلب مشتاق تفریح در کانادا و بسیار راغب به آشنایی با شرایط داخلی آن هستند. اگر شخص قبل از مسافرت به کانادا اقدام به دریافت ویزای دائمی کانادا کرده باشد و در حین مسافرت با ویزای دائمی آن ها موافقت شده باشد شخص مسافر قادر است به سفارت خانه کشور محل زندگی خود مراجعه و شرایط را برای مسئولین سفارت خانه توضیح دهد. به این عمل Virtual Landing می گویند که یعنی شخص از طریق ویزای توریستی موفق به دریافت ویزای دائمی شده است.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی : مسائل انسان دوستانه

Humanitarian and Compassionate Considerations و یا ملاحظات بشردوستانه و دلسوزانه از دیگر راهکار های موجود برای تغییر ویزای توریستی به ویزای دائم است. این راهکار با واژه پناهندگی تفاوت بسیاری دارد. در این روش اشخاصی که قادر به اخذ ویزای دائم نیستند به خاطر مسائل انسان دوستانه مانند صلاح خانواده و … موفق به دریافت ویزای دائم می شوند. برد در چنین پرونده هایی نیازمند استخدام وکیل و یا مشاوره با آژانس های اخذ ویزا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا با کارشناسان شرکت بین المللی هستی نام آوران آبان غرب (WEST ADVISER) در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *