Search
Close this search box.

هزینه مهاجرت به کانادا در سال 2020

هزینه مهاجرت به کانادا در سال 2020

آخرین مطالب خواندنی

هزینه مهاجرت به کانادا در سال 2020

اطلاع از هزینه مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰ یکی از سوالات رایج در خصوص مهاجرت از شیوه های متفاوت، به این کشور است. با توجه به استقبال از شرایط مهاجرتی طیف گسترده‌ای از مردم جهان به کشور کانادا، این کشور هر ساله برنامه های مختلف سرمایه گذاری، مزایا و شرایط مهاجرت و اقامتی ویژه ای برای متقاضیان فراهم آورده و هزینه های به روز رسانی شده جهت مهاجرت های کاری، مهاجرت های تحصیلی و مهاجرت های سرمایه گذاری در این کشور را اعلام می نماید.

مهاجرت به کشور کانادا

کانادا یکی از کشورهای شمالی قاره آمریکا است که مساحت بسیار زیادی داشته و جمعیت کمی را در خود جای داده است. امروزه به دلایل مختلفی از جمله هم مرز بودن این کشور با آمریکا، تراکم کم جمعیتی، وسعت بسیار زیاد، شرایط اقامتی فوق العاده و ارزش بالای واحد پول این کشور در سطح بین المللی، تعداد بسیار زیادی از افراد در سراسر جهان از جمله ایران، راغب به مهاجرت و کسب درآمد در این کشور هستند. هزینه مهاجرت به کانادا، هزینه تحصیل، هزینه کار و زندگی در این کشور معمولاً به گونه ای است که قابل پرداخت برای طیف وسیعی از مهاجران بوده و فشار مالی بسیار زیادی را بر آنها تحمیل نخواهد نمود.

هزینه مهاجرت به کانادا در سال 2020

هزینه مهاجرت کاری به کانادا

این روش یکی از پرطرفدارترین و نسبتا کم هزینه ترین روش های مهاجرتی به کانادا است. کاهش نرخ بیکاری در کانادا یکی از دلایل اصلی تمایل به مهاجرت کاری در این کشور بوده و طبق آخرین برآوردهای انجام شده، هزینه مهاجرت به کانادا با ویزای کاری حدود ۱۱ الی ۱۲ هزار یورو است. این هزینه به شکل مجزا از هزینه ۲ تا ۳ هزار دلاری وکیل و هزینه متغیر زندگی در این کشور برآورد شده است.

هزینه مهاجرت به کانادا در سال 2020

هزینه مهاجرت تحصیلی به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا با ویزای تحصیلی، بسته به رشته مورد نظر، مقطع تحصیلی و دانشگاه مقصد متفاوت خواهد بود. کشور کانادا از جمله کشورهایی است که امکان تحصیل در تمامی مقاطع دبیرستان، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را برای متقاضیان و مهاجران فراهم آورده است. هزینه کلی برآورد شده به منظور تحصیل در مقطع دبیرستان ۱۶ تا ۴۵ هزار دلار در سال، هزینه تحصیل داوطلب در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس ۱۵ تا ۲۵ هزار دلار در سال و هزینه تحصیل در مقطع دکترا ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ در سال تخمین زده شده است. البته باید توجه داشت که رشته مورد نظر، تعداد سال های تعریف شده به منظور کسب مدرک مورد نظر و رتبه دانشگاه انتخاب شده در تعیین هزینه ها به این کشور با ویزای تحصیلی تاثیر خواهد داشت.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا، کسب ویزای سرمایه گذاری است. شرایط سرمایه گذاری کشور کانادا بسیار متنوع بوده و آخرین برنامه اجرا شده در ایالت کبک فرانسوی زبان این کشور، برخورداری از یک دارایی نقدی و غیر نقدی دو میلیون دلاری و پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار از آن دارایی به دولت کانادا و کسب اقامت دائم در این ایالت است. مبلغ کسب شده از سمت دولت پس از ۵ سال به شکل کامل عودت داده خواهد شد. خرید اقامت دائم توسط شرکت های کارگزاری کشور کانادا نیز یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق ویزای سرمایه گذاری است. امروزه یکی دیگر از روش های پرطرفدار مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا استفاده از روش کارآفرینی در یکی از ایالت های این کشور است. در این روش دولت دو گزینه دویست هزار دلاری و ۱۰۰ هزار دلاری را در اختیار متقاضیان قرار داده و برای آنها تعریف نموده است که در صورت انتخاب گزینه ۲۰۰ هزار دلاری، احتیاج به پشتوانه مالی نقدی و غیرنقدی ۶۰۰ هزار دلاری و پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از آن سرمایه به دولت و در صورت انتخاب گزینه ۱۰۰ هزار دلاری، احتیاج به پشتوانه مالی نقدی و غیرنقدی ۳۰۰ هزار دلاری و پرداخت ۱۰۰ هزار دلار از آن سرمایه به دولت هستند. مابقی سرمایه باقیمانده برای متقاضیان به عنوان هزینه لازم جهت سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور به شمار می‌آید.

هزینه مهاجرت به کانادا در سال 2020

هزینه مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور

میزان هزینه های مورد نیاز به منظور اقامت و زندگی در کانادا و سایر کشورهای جهان، کاملا متغیر است و وابسته به شرایط مختلف اشخاص، سبک زندگی آنها، نوع خوراک، انتخاب مسکن متفاوت خواهد بود. درخصوص هزینه مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور برآوردهایی انجام شده است که  درآمدهای ناشی از کسب یک مهارت، شغل آزاد و یا شغل دولتی کاملاً متناسب با هزینه های زندگی در این کشور است  و امکان پس‌انداز برای مهاجرین را نیز فراهم خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار، سرمایه گذاری، تحصیلی با کارشناسان شرکت بین المللی وست ادوایزر(westadviser) با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما ارتباط باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *