Search
Close this search box.

خرید خانه در ترکیه با 50هزار دلار

آخرین مطالب خواندنی

خرید خانه در ترکیه با 50هزار دلار

خرید خانه در ترکیه با 50هزار دلار یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در ترکیه است. البته لازم به ذکر است که شما با مبلغ 50هزار دلار، همانطور که نمی توانید در تهران و کلان شهر های ایران خانه و ملکی را بخرید، نمی توانید برای خرید ملک یا آپارتمانی در ترکیه به خصوص در کلان شهرهای آن اقدام کنید. در این مقاله اطلاعاتی را در مورد خرید خانه در ترکیه، برآوردی از قیمت های مسکن در این کشور و مراحل خرید خانه را بیان می کنیم.

املاک در ترکیه

امروزه برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی، بازار مسکن یکی از جذاب ترین و بهترین بازارها در کشور ترکیه است که با داشتن مزیت های بسیاری برای خریداران ملک، هرساله سرمایه گذاری بسیاری را از کشور های عربی و از جمله ایران به خود جذب می کند.

جالب است بدانید که مسکن یکی از پایه های اقتصاد کشور ترکیه است که سرمایه گذاری زیادی روی آن با هدف جذب سرمایه های خارجی شده است. کشور های خارجی به خصوص کشور های خاورمیانه اصلی ترین مشتریان بازار مسکن ترکیه را تشکیل می دهند که باعث رشد بخش ساختمان سازی و پویایی آن در این کشور شده است. استانبول، آنکارا، ازمیر از مهم ترین شهرها در خرید و فروش مسکن می باشند.

خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان

خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه یکی از روش های بسیار آسان و بدون دردسر برای دریافت اقامت این کشور است که می تواند با شرایطی، منجر به دریافت تابعیت سریع کشور ترکیه نیز شده و اقامت را برای خود فرد و افراد خانواده اش در کشور ترکیه مهیا کند.

نکته بسیار مهمی که باید در خرید خانه در ترکیه متوجه آن باشید، این است که شما می توانید با خرید خانه در این کشور اقامت ترکیه را اخذ کنید اما اگر مبلغ ملک خریداری شده کمتر از 250 هزار دلار باشد، نمی توانید به سرعت تابعیت این کشور را بدست آورید.

همچنین باید گفت از آنجایی که ترکیه اقتصادی پایدار دارد و به عنوان یک کشور پیشرفته شناخته می شود، این کشور را می توان از بهترین موقعیت ها برای سرمایه گذاری، به خصوص در حوزه املاک دانست. سرمایه گذاری در بخش املاک ترکیه می تواند حتی در دراز مدت هم ارزش سرمایه را حفظ کند.

شرایط خرید خانه در ترکیه با 50هزار دلار

در مورد خرید خانه در ترکیه با 50هزار دلار باید گفت با این مبلغ به هیچ عنوان نمی توانید خانه ای در کلان شهر های ترکیه بخرید. در مورد خرید ملک در کشور ترکیه باید گفت این کار برای سه قشر از افراد با شرایطی که دارند، می تواند مناسب باشد که عبارتند از:

قشر اول: افراد دارای تمکن مالی که مبلغ خرید ملک می تواند بخش کوچکی از دارایی آن ها را در برگیرد. این افراد می توانند با هر انگیزه ای که دارند (دریافت اقامت ترکیه، زندگی در ترکیه، تفریح در ترکیه، اخذ شهروندی در ترکیه و …) ملکی را در این کشور بخرند و از مزایای آن بهره مند شوند.
قشر دوم: کسانی که در ترکیه مهاجرت کرده اند و با ثبت شرکت، استخدام در یک شرکت ترکیه ای و …. توانسته اند به یک درآمد پایدار در این کشور برسند. این افراد می توانند علاوه بر اینکه سرمایه ای از طریق کار و شغل خود جمع آوری کنند، پس از سال ها اقامت در این کشور، تابعیت آن را دریافت کرده و راحت تر برای خرید ملک اقدام کنند.
قشر سوم: دسته سوم شامل کسانی می شود که این افراد می توانند با 50هزار دلار + تسهیلات خرید ملک از جمله وام های بانکی مسکن ترکیه (که ممکن است برای اتباع کشور های دیگر نیز ارائه شود) و خرید ملک های اقساطی، به صورت قسطی به خرید ملک اقدام نمایند.

خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان

برآوردی از قیمت املاک در ترکیه

پیرامون خرید ملک در ترکیه باید به قیمت های خرید خانه در این کشور اشاره نمود که عبارتند از:

میانگین قیمت ها برای خرید خانه در استانبول به ازای هر متر مربع آپارتمان در شهر استانبول در حدود 3961 لیر می باشد.
گران ترین قیمت خرید ملک در این شهر در مناطق گران قیمت می تواند تا 10646 و 47417 لیر نیز برسد.
کم ترین قیمت خرید ملک برای هر متر مربع در مناطق ارزان استانبول می تواند در حدود 2572 لیر باشد.

شما می توانید در بازار ملک در ترکیه از شهر های دیگر برای خرید ملک اقدام کنید تا هزینه کمتری بپردازید. به عنوان مثال می توان در ازمیر، خانه های سطح متوسط را با 3 هزار لیر به ازای هر متر مربع خرید.

خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان

مراحل خرید ملک در ترکیه

در مرحله نهایی اگر برای خرید خانه در ترکیه تصمیم گرفته اید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا مبلغ پیش قسطی که با فروشنده ملک توافق کردید را بپردازید و آن را مکتوب کنید.
سپس مدارک دو طرف خریدار و فروشنده باید در یک بنگاه با حضور خود یا وکیل هایشان آماده بوده تا عملیات عقد قرار داد انجام شود.
در مرحله بعد سند انتقال ملکی (که به سند تاپو معروف است) بین دو طرف قرارداد شده که لازم است برای این کار مدارکی از جمله ترجمه گذرنامه دفتر اسناد، 3 قطعه عکس، تنظیم وکالت نامه رسمی، ثبت و گرفتن شماره مالیاتی باید در دسترس باشد. با امضا این سند، مالکیت خانه به طور رسمی به شما انتقال می یابد.

اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید با خرید ملک در کشور ترکیه می توانید با کمترین هزینه در جهت گرفتن اقامت دائم ملک خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *