Search
Close this search box.

تغییرات جدید استرالیا از تاریخ 16 نوامبر 2019

تغییرات جدید استرالیا از تاریخ 16 نوامبر 2019

آخرین مطالب خواندنی

تغییرات جدید استرالیا از تاریخ 16 نوامبر 2019

برخی قوانین مهاجرت به استرالیا در تاریخ 16 نوامبر 2019 تغییراتی داشته اند، با مطالعه این مطلب از تغییرات ایجاد شده مطلع شده و با اطلاعات کامل تری برای مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید.

تغییرات جدید استرالیا از تاریخ 16 نوامبر 2019

  1. ویزای 491 جایگزین ویزای 489 در تاریخ 16 نوامبر 2019

ویزای 491 شرط 3 سال زندگی و3 سال کار (با حداقل حقوق دریافتی 53900دلار در سال )را دارد

  1. سیستم امتیاز بندی تغییر داشته است به شکلی که مجردها 10 امتیاز کمکی و متاهل هایی که زبان معادل 6 آیلتس دارند 5 امتیاز کمکی و اگر اسسمنت هم داشته باشند 5 امتیاز دیگر کمک خواهند کرد(سن همسر اهمیتی ندارد) اگر فوق لیسانس تحقیقی و یا دکترا در استرالیا خوانده اید 10 امتیاز کمکی خواهید داشت.

 

  1. حداقل امتیاز جهت اقدام همچنان روی 65 است. ویزای 190 در صورت دریافت دعوت نامه استانی همان 5 امتیاز کمکی را دارد. اما برای ویزای 491 با قوانین جدید 15 امتیاز کمکی لحاظ شده است .

 

  1. تعریف مناطق کم جمعیت برای گرفتن اسپانسر ایالتی و فامیلی تغییر کرد.طبق قانون جدید همه مناطق به جز سیدنی و ملبورن و پرت و گولد کوست و پرت و بیزبین جزو مناطق رجینال محسوب می شوند.

 

  1. با ویزای 491 برای گرفتن PR یا اقامت استرالیا باید 3 سال از 5 سال ویزا را در همان منطقه اسپانسر شده کار و زندگی کنید .

 

  1. با ویزای 491 مدیکر یا طرح درمانی خواهید داشت.

 

  1. با ویزای 491 نمی توانید در استرالیا مجدد برای ویزای 189 و یا 190 اقدام کنید.

 

  1. سرعت دریافت ویزای 491 بالاتر از 189 و 190 است.

 

  1. اگر قبلا EOI پر کرده اید دیگر نیازی نیست برای امتیاز شماری جدید خودتان چیزی را آپدیت کنید. سیستم به طور اتومات اپدیت را انجام می دهد .

لطفا در نظر داشته باشید که تمامی این تغییرات از 16 نوامبر 2019 به بعد می باشد و کسانی که تا قبل از این تاریخ دعوت نامه دریافت نموده اند تغییرات شامل حالشان نخواهد شد.

سالانه حدود 14000 نفر از این روش اقامت استرالیا را دریافت خواهند کرد.

این ویزا به 2 روش می باشد:

  1. اسپانسر شیپ ایالتی مناطق رجینال

برای این نوع ویزای استرالیا ، متقاضی باید توسط منطقه رجینال (کم جمعیت ) اسپانسر شود.همچنین در دور جدید احتمالا برای این پرونده بر خلاف قبل امکان اعتراض در حالت رد شدن پرونده وجود داشته باشد

  1. اسپانسر شیپ فامیلی مناطق رجینال

متاقضی باید توسط یک عضو خانواده که بالای 18 سال دارد و سیتیزن استرالیاست ، اقامت دائم استرالیا و نیوزلند با شرایط خاص را دارد اسپانسر شود .اسپانسر باید ساکن مناطق رجینال معین شده باشد ویکی از نسبت های خانوادگی پدر،مادر،فرزند،فرزند خوانده،برادر،خواهر،خواهر خوانده،برادر خوانده،عمو،دایی،خاله،عمه،برادرزاده،خواهر زاده،پدر بزرگ، مادر بزرگ، دخترخاله، پسرخاله، دختر عمه، پسر عمه، دختر عمو، پسر عمو، دختر دایی و پسر دایی باشند.

این افراد فامیل خود فرد متقاضی و یا همسر او باشند. اسپانسر موظف است متقاضی را از نظر مالی، تامین محل زندگی و شرکت در برنامه زبان انگلیسی به مدت ۲ سال تا جای لازم حمایت کند.

-شرایط لازم برای متقاضی ویزای جدید رجینال ۴۹۱ استرالیا

پروسه امتیاز شماری مانند قبل انجام می شود و در این زمینه هیچ تقاوتی با قبل ندارد. افراد باید در سیستم skill select دعوت نامه دریافت کرده باشند. نباید در زمان اپلای ۴۵ ساله شده باشند. باید شغلشان در لیست مشاغل موجود باشد و اسکیل اسسمنت معتبر داشته باشند. متقاضی اصلی باید در زمان اپلای حداقل نمره زبان معادل آیلتس ۶ داشته باشد. ممکن است بدلیل کسری امتیازات و یا الزامات ایالت نیاز به نمره زبان بالاتر نیز باشد. باید بتواند ثابت کند قصد زندگی، کار و تحصیل در منطقه رجینال معین شده را دارد.

متقاضی اصلی و تمامی اعضای خانواده باید تست پزشکی و پلیس چک ارائه دهند. متقاضیان می توانند داخل یا خارج خاک استرالیا برای این ویزا اقدام کنند و آن را دریافت کنند.

هزینه اقدام برای ویزای رجینال ۴۹۱ استرالیا

متقاضی اصلی: 4045 دلار استرالیا

همراهان بالای ۱۸ سال: 2020 دلار استرالیا به ازای هر نفر

همراهان زیر ۱۸ سال: 1015 دلار استرالیا به ازای هر نفر

هزینه عدم ارائه نمره زبان فانکشنال ( معادل آیلتس ۴/۵) برای همراهان بالای ۱۸ سال: 4890 دلار استرالیا به ازای هر نفر

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *