Search
Close this search box.

امنیت اقتصادی در کانادا

امنیت_اقتصادی_در_کانادا

آخرین مطالب خواندنی

امنیت اقتصادی در کانادا

دانستن امنیت اقتصادی در کانادا، شرایط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از جمله مطالب مهم و تاثیر گذار برای علاقه مندان به مهاجرت به کانادا است. و بسیار در تصمیم گیری و انتخاب کشور مقصد مهم و تاثیر گذار است.

 کانادا هموراه ازجمله کشورهایی بوده که میزان رضایت از زندگی بالا و همچنین دارای تورم پایینی است. در این کشور آمار جرم و جنایت معمولا پایین گزارش شده و شاخص اقتصاد سیر صعودی داشته است. در مطلب پیش رو در مورد امنیت اقتصادی و در واقع سرمایه گذاری مطمئن در کانادا و امنیت جامعه صحبت خواهیم کرد.

میزان جرم و جنایت در کانادا

می توان گفت آمار و میزان جرم و جنایت در کانادا نسبت به سایر کشورها پایین بوده و کماکان سیر نزولی خود را کم و بیش حفظ کرده است. جرایمی مثل سرقت، کلاهبرداری، مواد مخدر و تجاوز جنسی ازجمله جرایمی هستند که گزارش می شوند. در سال 2009، آماری که از میزان جرم و جنایت اعلام شد 7224 بود. این آمار نسبت به سال 2000 حدود 14 درصد کاهش داشته است.

پلیس ملی کانادا پلیس سوارکاری سلطنتی کانادا (RCMP) است. نیرو پلیس ملی کانادا در شمال و منطقه روستایی و بیرون شهر به استثنا ایالت های کبک، انتاریو و نیوفاندلند فعالیت می کنند. کانادا کشور مهاجر پذیری تلقی می شود که میزان تنوع نژاد و فرهنگ در این کشور بالا است. تنوع نژادی و ملیت های گوناگونی که در کنار یکدیگر در کشور جدیدی تصمیم به ساخت آینده خود گرفته اند، قطعا بدون حاشیه و اصطحکاک نخواهد بود. اما با تمام این تفاسیر کانادا همیشه به عنوان کشوری مهاجرپذیر با کمترین میزان درگیری بین مهاجران شناخته شده است.

میزان_جرم_و_جنایت_در_کانادا

امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در کانادا

به دلیل روابط سیاسی حسنه و ثبات سیاسی کانادا با سایر دولت ها و چند فرهنگی موجود در جامعه کانادا تقریبا از هر نظر کشوری آرام، صلح طلب با موقعیت و فرصت های خوب بوده است.

داشتن منابع طبیعی غنی و عظیم، صادرات، حمایت دولت از تولیدکننده ها و کارآفرین ها و دادن وام های مختلف با بهره های معقول ازجمله دلایلی هستند که منجر به بالا رفتن تولید ناخالص ملی در کانادا شده اند و قطعا از دلایل مهم در رشد اقتصادی کانادا نیز شمرده می شود.

بخشی از برنامه های مهاجرتی کانادا مانند خرید بیزینس، سرمایه گذاری، کارآفرینی و استارتاپ همچنان منجر به پیشرفت و تقویت اقتصادی کانادا شده است.

اگر بخواهیم یک شریک تجاری برای کانادا نام ببریم که از دیگر عوامل مهم در اقتصاد است، می توان به کشور آمریکا اشاره نمود.

کانادا از کشورهای تولیدکننده مطرح در جهان محسوب می شود. کبک و انتاریو دو ایالتی هستند که در اقتصاد و تولید کانادا بسیار سهیم هستند.

در سال 2020، کانادا رتبه اول در اقتصاد را در زمینه های پنبه، پلاستیک و فولاد کسب نمود.

در ایالت بریتیش کلمبیا تنوع شغل های مورد نیاز و شغل هایی که بازار کار دارند بالا است. از این رو با شروع تجارت آگاهانه در این ایالت می توان به درآمدزایی رسید و سرمایه گذاری مطمئن انجام داد.

امنیت_اقتصادی-در_کانادا

بهترین سرمایه گذاری در کانادا

به دلیل تمرکز بالای شرکت های تولیدی در کبک و انتاریو، و همان طور که قبلا ذکر شده، کبک از ایالت های مهم و تاثیرگذار در اقتصاد کانادا است. سرمایه گذاری در این ایالت نیز بسیار سودآور با درآمد زایی بالا تلقی می شود. سیستم بانکداری کانادا رتبه اول در جهان را به دلیل امنیت،سلامت و قدرت دارد. با توجه به اخبار منتشر شده، 25 درصد نرخ بهره وام های کانادا افزایش یافته است. اما علی رغم این افزایش کماکان کانادا جز کشورهایی است که از تولیدکننده ها از طریق وام با بهره های مناسب و کم حمایت می کند. و این افزایش منجر به افزایش نرخ پایه موسسه های مالی در کانادا نیز می شود.

در کانادا بهره وام ها ثابت و متغیر هستند. وام ها با بهره های ثابت، نرخ بهره در مدت زمان بازپرداخت تغییری نمی کند. اما در متغیر، نرخ بهره با تغییراتی که در بازار به وجود می آید تغییر می کند.

جهت مهاجرت به کانادا یا دانستن شرایط سرمایه گذاری در کانادا می توانید از مشاوره رایگان تلفنی مجموعه بین المللی وست بهره مند شوید. از طریق راه های ارتباطی چون تماس با ما و فرم مشاوره رایگان می توانید همواره با مشاوران ما در تماس باشید. با لمس لینک زیر نیز می توانید اینستاگرام شرکت وست را دنبال کرده و از اخبار و اطلاعات به روز دنیای مهاجرت آگاه شوید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *