Search
Close this search box.

کلگری کانادا سومین شهر جهان برای یافتن شغل

کلگری کانادا سومین شهر جهان برای یافتن شغل

آخرین مطالب خواندنی

کلگری کانادا سومین شهر جهان برای یافتن شغل

لیست بهترین شهرهای دنیا برای یافتن شغل در سال 2018 منتشر شده و از کانادا یک شهر در بالای این لیست قرار دارد. کلگری جایگاه سوم را از بین همه شهرهای دنیا به عنوان سرزمین کار به دست آورده است.

کلگری به صورت رسمی سومین شهر برتر جهان برای یافتن شغل شناخته شد!

کلگری در استان آلبرتا امسال سایر شهرهای کانادا را کنار زد تا به جایگاه سوم بهترین شهرهای جهان برای یافتن شغل دست یابد.

لیست بهترین شهرهای دنیا برای یافتن شغل در سال 2018 منتشر شده و از کانادا یک شهر در بالای این لیست قرار دارد. کلگری جایگاه سوم را از بین همه شهرهای دنیا به عنوان سرزمین کار به دست آورده است.

این مطالعه که ۱۰۰ شهر را از سراسر جهان بر اساس فرصت های شغلی شان رتبه بندی کرده عوامل متعددی نظیر قدرت اقتصادی کسب و کار، سطح زندگی و فرصت های شغلی برای جوانان، زنان و مهاجرین را در نظر گرفته است.

در این رتبه بندی کلگری بعد از بوستون در ایالات متحده و مونیخ در آلمان، در رتبه سوم قرار گرفته است. در این فهرست همچنین می توان تورنتو را در جایگاه ۴۸ و ونکوور در جایگاه ۲۵ مشاهده کرد. چندین شهر دیگر کانادا نیز در این لیست قرار داشتند، اما هیچ کدام نزدیک به کلگری نبودند. اتاوا-گاتینو در رتبه ۴۳، کبک در رتبه ۵۵ و مونترال در رتبه ۵۷م قرار گرفتند.

اخیرا، کلگری به عنوان یک شهر در حال توسعه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است که به زودی میتواند به یکی از شهر های مهم کانادا مانند تورنتو یا ونکوور تبدیل شود. بر اساس گزارش CBC News، اقتصاد کلگری در حال رشد است و انتظار می رود که این شهر در طول ۵۰ سال آینده ۱٫۳ میلیون نفر جمعیت جدید را جذب کند که این رقم جمعیت این شهر را به دو برابر جمعیت فعلی میرساند.

بر اساس پیش بینی های حال حاضر، جمعیت کلگری در هر سال در حدود ۱۰۰۰۰ نفر رشد خواهد کرد. مردم بیشتر و بیشتری شروع به نقل مکان، هدف گذاری و سرمایه گذاری در کلگری می کنند، که این امر باعث میشود زندگی در این شهرنسبت به شهرهای بزرگ دیگر کانادا، بیشتر از پیش ارزان تر و مطلوبتر شود.

دلیل دیگر اینکه مردم بیشتر از پیش به کلگری روی می آورند، قیمت فعلی مسکن است. بر خلاف تورنتو و ونکوور، اجاره خانه ها در کلگری به طور قابل توجهی ارزان تر است. طبق گزارش اخیر PadMapper، اجاره ماهانه یک خانه یک خوابه در ماه نوامبر ۲۰۱۸ در کلگری ۱۱۵۰ دلار بود که این رقم تقریبا نصف اجاره ماهیانه در تورنتو و ونکوور است.

البته دلایل دیگری هم مانند فرصت های کاری در شرکت های متعدد نفت و گاز در این شهر وجود دارد که باعث میشود مردم بیشتر از پیش به کلگری روی بیاورند. پس واضح است که چرا کلگری سری در سرها در می آورد و توجه کانادایی ها را از سراسر کشور به این شهر جلب میکند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *