Search
Close this search box.

هزینه خرید خانه در کانادا

هزینه خرید خانه در کانادا

آخرین مطالب خواندنی

هزینه خرید خانه در کانادا

امروزه یکی از داغ ترین موضوعات موجود در بین خانواده ها و خصوصا جوانان مهاجرت به کشور دیگری برای ادامه زندگی خود است. مهاجرت به کانادا یکی از محبوب ترین مقاصد انتخابی است که هر فرد بسته به شرایط تحصیلی، خانوادگی، شغلی و اقتصادی خود می تواند برای زندگی موقت یا دائمی به این کشور سفر کند. یکی از مباحث مهم که ذهن فرد را در خصوص این ماجرا درگیر خواهد کرد هزینه خرید خانه در این کشور خواهد بود؛ از همین رو در ادامه این مقاله تلاش کرده ایم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص هزینه خرید خانه در کشور کانادا با شما  در میان بگذاریم؛ با ما تا پایان این متن همراه باشید.

مهاجرت به کانادا

مطمئنا اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور دیگری را گرفته باشید، همواره ذهنتان درگیر اتفاقات و مراحلی است که باید برای این کار اقدام کنید. در درجه نخست کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص مقصد مورد نظر خود و شرایط و هزینه های زندگی در آن کشور می تواند شما را در مسیر بهتری هدایت کند. همچنین شما می توانید برای طی مراحل قانونی اخذ ویزا با یک وکیل باتجربه و متخصص در این حوزه مشورت کنید. مهاجرت به کانادا امروزه یکی از مباحث مورد توجه افراد است که هر ساله با توجه به نوع در خواست فرد برای اخذ ویزای تحصیلی، کاری و …. به این کشور سفر می کنند. این کشور سردسیر که در قاره آمریکای شمالی قرار گرفته از حدود 35،675،834 نفر جمعیت برخوردار است و هر ساله پذیرای مهاجران بسیاری از سراسر جهان می باشد. به طور کلی می توان گفت که راه های مهاجرت به کشور کانادا به شش دسته کلی تقسیم می شود که از جمله آن ها  می توان مهاجرت به کانادا از طریق کار، ویزای تحصیلی کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، تولد در خاک کانادا، ازدواج با تبعه کانادا و پناهندگی و … اشاره کرد. برای هر یک از این دسته لازم است ویزای مربوط به آن طی شود که این مورد خود مستلزم توجه و دقت فراوانی است.

هزینه خرید خانه در کانادا

آشنایی با کشور کانادا

کانادا با مساحت 9.9484.670 کیلومتر مربعی خود به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد برای مهاجرت افراد مختلف به سبب شرایط شغلی و رفاه بالای زندگی ،از 3 قلمرو و 10 استان برخوردار می باشد. اتاوا نام پایتخت این کشور بوده و شهرهای همچون تورنتو، مونترال و ونکوور از مهمترین و محبوب ترین شهرهای آن به شمار می آیند. همچنین بد نیست که بدانید از آنجا که مهاجران بسیاری بنا به شرایط مختلف در این کشور زندگی می کنند، زبان های مختلفی را شاهد هستید اما به طور کلی زبان رسمی این کشور انگلیسی و فرانسوی بوده و ساکنان آن با کسب رتبه 10 جهانی از شاخص میزان رضایت بالایی برای زندگی در این کشور برخوردار هستند. واحد پولی کشور کانادا نیز دلار کانادا می باشد.

هزینه خرید خانه در کانادا

مهاجرت به کانادا و خرید خانه در این کشور

یکی از موضوعات اساسی و مهم که ذهن افراد را برای گرفتن تصمیم نهایی در خصوص مهاجرت به کانادا گرفتار خواهد کرد؛ هزینه های زندگی در این کشور از جمله هزینه خرید خانه و یا اجاره آن می باشد. خرید ملک در کشور کانادا یکی از روش های سرمایه گذاری است که افراد به آن روی می آورند تا شاید از این طریق بتوانند به صورت دائمی به این کشور مهاجرت کرده و برای همیشه در آنجا زندگی کنند. بنابراین در این قسمت ما به شما خواهیم گفت که برای مهاجرت به کانادا و خرید ملک در این کشور باید از چه اطلاعاتی در خصوص حداقل مبلغ خرید خانه، اخذ اقامت کانادا با خرید ملک، فرایند خرید خانه و مدت زمان آن و… آگاه باشید.

کشور کانادا یکی از بزرگترین کشورهای جهان است که هر یک از ایالت های آن برای جذب سرمایه گذار خارجی و نیروی کار و … از قوانین خاصی برخوردار هستند که این قوانین هر ساله با توجه به شرایط و نحوه زندگی در این کشور به روز رسانی خواهند شد. البته این موضوع را که تمامی قوانین ایالت های کانادا برای مهاجران، زیر مجموعه قوانین اقامتی دولت فدارال است را نمی توان نادیده گرفت.

شرایط خرید ملک در کشور کانادا

در حال حاضر اجازه خرید ملک و کسب اقامت اتباع خارجی در کشورهای مختلف تنها به تعداد محدودی از این کشورها ختم می شود و خرید ملک در کشور کانادا از طریق افراد غیر مقیم مستلزم طی مراحل قانونی مهاجرت است و بدون این مورد اجازه اقامت یا شهروندی کانادا به این افراد داده نمی شود.
در واقع نکته حائز اهمیت در این ماجرا این است که راه اندازی یک تجارت نسبت به خرید ملک، راه حل بسیار سریعتری برای اخذ اقامت کانادا بوده و باید به موضوع خرید ملک صرف نظر از اقامت کانادا به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کرد تا به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود دست یافت.

هزینه خرید خانه در کانادا

شما برای این منظور باید در نخستین گام به بنگاه های خرید و فروش ملک مراجعه کرده و با توجه به شرایط و بودجه در اختیارتان برای خرید ملک در شهر و منطقه مورد نظر خود اقدام کنید. همچنین بد نیست که بدانید افراد غیر مقیم و شهروند کانادا نمی تواند از مزایا اعطای وام این کشور برای خرید ملک برخوردار باشند و در صورت اقدام درصد سود بیشتری برای افراد محاسبه خواهد شد. بدین ترتیب طی انعقاد قرارداد رهنی با خریدار توسط شرکت های و موسسات وام دهنده، بخشی از هزینه های خرید ملک توسط این شرکت ها تامین شده و خریداران غیر مقیم کانادا در ابتدا تنها 35 درصد از مبلغ کل خانه را پرداخت خواهند کرد. بهتر است که متقاضیان خرید ملک بعد از مهاجرت به کانادا، صرف نظر از اخذ اقامت این کشور با یک حسابدار یا مشاور مالیاتی با تجربه در خصوص تصمیم خود صحبت کند تا از نکات پیش روی تصمیم خود همچون پرداخت مالیاتی مشابه شهروندان کانادایی هنگام خرید خانه و در عوض شرایط متفاوت هنگام فروش تحت تاثیر قوانین و قواعد خاص اداره مالیات کشور کانادا برای افراد غیر مقیم ( اتباع بیگانه) و … آگاه شوند.

هزینه خرید خانه در کانادا

هزینه خرید خانه در کانادا

تقاضای زیاد متقاضیان و شرایط مطلوب زندگی در کشور کانادا از جمله عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت ارزنده خانه در بازار املاک و مستغلات این کشور بوده است. اما نکته حائز اهمیت در خصوص هزینه های خرید ملک بعد از مهاجرت به کانادا نگاه به آن به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت نه اخذ اقامت این کشور و آگاهی و ارزیابی امنیت و ریسک های سرمایه گذاری همچون خطر مصادره و … در بازار املاک کانادا است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که به منظور خرید خانه در کشور کانادا طبق قوانین شرکت وام و مسکن کانادا (CMHC) هزینه های ماهانه فرد از جمله پرداخت اقساط وام نباید از میزان درآمد ناخالص آن 30 درصد بیشتر باشد.

به طور مثال چنانچه درآمد ناخالص ماهانه فرد متقاضی خرید ملک 3.500 دلار باشد، او مستزلم است که اقساط وام خود را برای خرید ملک تا سقف 1.050 دلاری پرداخت نماید. به طور کلی همانطور که گفته شده بسته به انتخاب شهر مورد نظر شما، هریک از ایالت های این کشور برای اتباع بیگانه در خصوص خرید ملک و سرمایه گذاری قوانین خاصی را تدوین کرده اند؛ همچنین با توجه به اهمیت شهر و منطقه انتخابی فرد قیمت و هزینه خرید خانه تفاوت های چشمگیری با یکدیگر خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع در خصوص مهاجرت به کانادا و هزینه خرید خانه در کانادا با مشاورین شرکت بین المللی هستی نام آوران آبان غرب (WEST ADVISER) در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *