Search
Close this search box.

نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا

نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا

آخرین مطالب خواندنی

نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا

نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا یکی از روش های پذیرش مهاجران در قالب یک برنامه استانی است که در 3 روش انجام می شود. این برنامه در قالب سه روش مهاجرت از طریق تخصص و مهارت، مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری و مهاجرت از طریق روش کارآفرینی انجام می گردد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با به معرفی این روش پرداخته و با شرایط و قوانین آن بیشتر آشنا شویم.

مهاجرت به کانادا

کانادا کشوری است که از سال 1994، برای هزاران نفر از افرادی که مایل به مهاجرت به این کشور بودند، مرزهای خود را با وضع شرایط و راه های کاملا مشخص گشوده است. این کشور با داشتن منابع غنی و جغرافیای بسیار مناسب، توانسته است به یکی از گزینه های عالی در ایجاد یک محیط پایدار با رشد اقتصادی مناسب تبدیل شود که امروزه مقصد اکثر مهاجران جهان می باشد.

 

نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا

امروزه مهاجرت به کانادا از طریق راه های مشخص و مختلف انجام می شود که از جمله این راه ها می توان گفت:

– مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری برای کارگران ماهر
– برنامه های استانی برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور و استان های خاصی را دارند.
ویزای استارت آپ
– اسپانسرشیپ خانوادگی
– برنامه کارگران متخصص کبک
– مهاجرت از طریق Caregivers
مهاجرت از طریق خوداشتغالی به کانادا
مهاجرت تحصیلی به کانادا
مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
– پناهندگی

نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا

برنامه نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا

یکی از روش های مهاجرت به این کشور، استفاده از برنامه های استانی در کانادا است. همانطور که باید بدانید، کانادا یک حکومت با دموکراسی پارلمانی فدرال است که از ده استان و سه قلمرو جدا تشکیل شده است. نکته ای که باید در مورد روش های استانی بدانید، آن است که استان های مختلف کانادا (بجز کبک) می توانند (تحت برنامه مهاجرتی) اقدام به درخواست جذب نیروی کار خارجی با توجه به وضعیت اقتصادی و مشاغل مورد نیاز برای استان های خود نمایند.

برنامه نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا یکی از راه های ورود به این کشور است که عموما به دو قسمت تقسیم می شود:
– نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا از طریق مهاجرت به شیوه تخصص و مهارت (Skill Immigration)
– نیروی متخصص (اکسپرس اینتری)
– نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا از طریق مهاجرت به روش کارآفرینی (Entrepreneur Immigration)

نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا ( مهارت و تخصص )

این برنامه نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا در قالب 5 گروه تقسیم بندی و طراحی شده است که به صورت اختصاری با SI شناخته می شود.
این گروه ها عبارتند از:

– نیروهای متخصص در مشاغل NOC

– نیروهای متخصص در حوزه بهداشت از جمله فیزیکدان ها، پرستاران ثبت شده، پروفسور های متخصص در گروه های سلامت: این گروه های سلامت شامل سونوگرافی پزشکی تشخیصی، داروسازان کلینیک، تکنسین آزمایشگاه پزشکی، تکنسین پرتوی پزشکی، کاردرمانگر، فیزیوتراپیست فارغ التحصیلان بین المللی که مجوز DLI دارند.

نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا

– فارغ التحصیلان بین المللی در مقطع ارشد و دکترا در رشته های کشاورزی، علم زیست پزشکی، مهندسین، مهندسین تکنولوژی، علوم فیزیکی، ریاضیات و …

– گروه نیروهای نیمه متخصص و مبتدی که شامل کارکنان برخی مشاغل ابتدایی (یا نیمه حرفه ای) همانند رانندگی کامیون، هتلداری، گردشگری، تامین غذا می باشند.

– نکته ای که لازم است در مورد این روش بدانید، آن است که در اغلب گروه ها، نیاز به ارائه پیشنهاد کاری معتبر از کارفرمایان می باشد.

نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا

مهاجرت کارآفرینان Entrepreneur Immigration

روش نهایی که می خواهیم در بحث برنامه نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا به آن بپردازیم، مهاجرت کارآفرینان است. این استان برای دستیابی به استعداد و مهارت کارگران شاغل، دانشجویان بین الملل که از دانشگاه های آن استان تحصیلات دارند و متخصصین دیگر کشور ها، برنامه ای اقامتی تحت عنوان Tech ارائه کرده است که در 29 حرفه مورد نیاز در فناوری، کارفرمایان می توانند درخواست نیروی خارجی نمایند.
ویژگی های مهمی که در روش مهاجرت کارآفرینان وجود دارد، عبارتند از خدمات، اولویت بندی، اقدام سریع و به موقع و مشارکت.
شرایط این روش مهاجرتی آن است که یکی از 29 حرفه مشخص مورد درخواست باشد، باید پیشنهاد شغلی آن ها معادل یکسال یا 365 روز باشد و کارفرما باید حداقل 120 روز را برای دریافت نتیجه از استان بریتیش کلمبیا در نظر بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا و اطلاع از شرایط نیروی کار ماهر بریتیش کلمبیا می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *