Search
Close this search box.

سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

آخرین مطالب خواندنی

سرمایه گذاری در کانادا از روش های بسیار مناسب و متداول در کشور کانادا است که روش های مختلفی دارد. به طور کلی می توان سه روش اصلی برای مهاجرت از این طریق تعریف کرد که هرکدام شرایط خاص خود را دارند. شرایط سرمایه گذاری در کانادا در روش اصلی با مبلغ 1.2 میلیون دلار با ساپورت مالی 2 میلیون دلاری انجام می شود اما دو روش دیگر یعنی سیستم امتیاز دهی شهری و سرمایه گذاری از طریق شرکت های واسطه نیز قابل انجام است.

مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از کشور های توسعه یافته و مدرن در جهان است که در قاره آمریکای شمالی قرار گرفته و دارای 35.675.834 میلیون نفر جمعیت می باشد. این کشور از 10 استان در 3 قلمرو تشکیل شده و پایتخت آن اتاوا می باشد.

راه های مهاجرت به کانادا را می توان در 6 دسته بندی تقسیم کرد که عبارتند از:

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت تحصیلی به کانادا

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

– ازدواج با یک فرد با تابعیت این کشور

– تولد در خاک کانادا

– پناهندگی

برای هر کدام از روش های مهاجرتی بالا، قوانین و شرایط مختلفی وجود دارد که لازم است با توجه به این شرایط، بهترین شیوه مهاجرتی برای شما در نظر گرفته شود.

سرمایه گذاری در کانادا

شرایط و قوانین مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

در مورد شرایط و قوانین این نوع روش مهاجرتی باید گفت:

در این روش هیچ محدودیتی از نظر سن و یا تسلط به زبان و مدرک تحصیلی وجود ندارد و می تواند برای تاجران بسیار مناسب باشد.

در سرمایه گذاری در ایالت کبک با افزایش قیمت سرمایه از سال 2018 به بعد، این مبلغ به 1.2 میلیون دلار رسیده است که همچنین شما باید نشان دهید تا مبلغ 2 میلیون دلار را نیز می توانید پشتیبانی مالی داشته باشید. در این روش شما اقامت دائم و سپس شهروندی این کشور را اخذ خواهید کرد.

در روش سرمایه گذاری بالا باید سرمایه خود را به مدت 5 سال در اختیار دولت قرار دهید و پس از این مدت، پول شما بدون کم و کاستی به شما برگردانده می شود.

این نوع روش سرمایه گذاری به علت ایمنی و بدون ریسک بودن، در طی یک اعلامیه در مدت 1 الی 2 ماه اعلام می شود که ظرفیت محدودی داشته و به سرعت تکمیل ظرفیت می گردد.

روش دیگری نیز برای سرمایه گذاری در کانادا از طریق سرمایه گذاری وجود دارد که آن پرداخت 360 هزار دلار به یک موسسه، به جای 1.2 میلیون دلار می توانید این ویزا را اخذ کنید اما در این روش، 360 هزار دلار دیگر به شما باز نگشته و به عنوان حق الزحمه توسط شرکت دریافت می شود.

در روش دیگری سرمایه گذاری که می تواند بسیار مناسب باشد، سرمایه گذاری از طریق بریتیش کلمبیا در کانادا است که شما باید 300 هزار دلار را نشان داده و تنها 100 هزار دلار از آن را برای اخذ اقامت کانادا ارائه کنید. در این روش نیاز است تا مدرک تحصیلی حداقلی شما دیپلم، آیلتس با نمره حداقل 4.5 و سابقه 3 ساله در کارهای مدیریتی در زمینه تجاری خود انجام داده باشید. در این روش همچنین سرمایه گذاری باید در شهرهای های کمتر از 75 هزار نفر انجام شود.

سرمایه گذاری در کانادا

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا یکی از راحت ترین و بهترین روش هایی است که شما می توانید از طریق آن به این کشور مهاجرت نمایید. این راه منجر به کسب اقامت دائم شده و در این خصوص باید بدانید این روش در ایالت های مختلف، شرایط گوناگونی دارد.

روش سرمایه گذاری در کانادا می تواند به شیوه های مختلفی انجام شود. یکی از این روش ها را می توان ایجاد کسب و کار دانست که باید یک گزارش 18 ماهه از فعالیت های خود در این کسب و کار به دولت ارائه کرده تا سوددهی فعالیت شما اثبات شود که می تواند منجر به اقامت دائم شود. لازم به ذکر است که خرید ملک در این کشور از روش هایی که منجر به اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا شود، نمی باشد و این روش مستقیما باعث اقامت دائم نمی شود.

نکاتی در مورد سرمایه گذاری در کانادا

از جمله نکاتی که می توان در مورد روش سرمایه گذاری در کانادا بیان کرد، می توان گفت این روش سرمایه گذاری در روش سرمایه گذاری مهاجران در استان کبک برای تاجران و مدیران می تواند سبب اقامت دائم در طول 24-36 ماه بشود.

یکی از سیستم های سرمایه گذاری در کشور کانادا، سرمایه گذاری از طریق سیستم استانی است که در این روش هر شهر یکسری شرایط از جمله حداقل سرمایه مورد نیاز، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، سن و مدرک زبان نیاز دارد که مجموع اینها یک امتیاز به فرد می دهد و هر فرد می تواند با رسیدن به یک امتیاز معین، از این روش استفاده کند.

سرمایه گذاری در کانادا

جمع بندی

در نهايت اگر بخواهيم يک جمع بندی در مورد این موضوع داشته باشیم باید گفت، سه روش کلی برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری وجود دارد که عبارتند از:

ارائه 1.2 میلیون دلار به دولت و اثبات ساپورت مالی تا 2 میلیون دلار

شرکت در سیستم سرمایه گذاری شهری با توجه به شرایط ها و حداقل ها و کسب امتیاز کافی

پرداخت مبلغ 360 هزار دلاری به شرکت ها که به عنوان کارمزد از شما گرفته می شود و دیگر نیازی به پرداخت 1.2 میلیون دلار ندارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در کانادا با مشاورین شرکت بین المللی هستی نام آوران آبان غرب (WEST ADVISER) در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید