Search
Close this search box.

ساده ترین راه اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه

ساده ترین راه اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه

آخرین مطالب خواندنی

ساده ترین راه اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه

ساده ترین راه اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه یکی از رایج ترین و مهمترین سوالات و درخواست های متقاضیان مهاجرت به کانادا است. امروزه کشور کانادا یکی از پرطرفدارترین گزینه های مهاجرتی است که با در نظر گرفتن امکانات، وضع قوانین و امتیازات ویژه برای مهاجرین سراسر جهان، توانسته است در لیست کشورهای مهاجر دوست قرار گرفته و سالانه جمعیت بسیار زیادی از افراد سراسر جهان را به خود فراخواند.

مزایای مهاجرت به کشور کانادا

کانادا از معدود کشورهای مهاجر پذیر جهان است که قوانین و امکانات ایران برای مهاجرین سراسر جهان در نظر گرفته و حقوقی برابر با حقوق شهروندان خود، برای مهاجرین قائل شده است. این اتفاق یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایل تقاضای بیش از حد به منظور مهاجرت و اقامت در این کشور زیبا بوده و تضمین کننده آینده کاری، تحصیلی ورفاهی مهاجران خواهد بود. با وجود تمامی شرایط ذکر شده درخصوص مهاجرت به این کشور، اخذ اقامت کانادا و کسب ویزای مهاجرتی به این کشور، فرآیندی زمان‌بر بوده در برخی موارد تا چندین سال نیز به طول خواهد انجامید. اطلاع از ساده ترین راه اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه، کمک شایان ذکری به صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان نموده و از جمله انتخاب های هوشمندانه به منظور مهاجرت و کسب اقامت این کشور به شمار می‌آید.

ساده ترین راه اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه

ساده ترین راه اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه چیست؟

امروزه با توجه به افزایش تقاضا، راه های متفاوتی به منظور اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه برای متقاضیان مهاجرت به این کشور وجود داشته و با در نظر گرفتن امکانات، امتیازات و حقوق قانونی مهاجرین، برنامه سفر و مهاجرت آن ها را تسهیل خواهد نمود.

ساده ترین راه اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه

1- برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری

این سیستم مهاجرتی در سال ۲۰۱۵، راه اندازی شده و توانسته است تعداد بسیار زیادی از متقاضیان کسب اقامت دائم در کشور کانادا را، با صرف هزینه کم تر و زمان کوتاه تری به اهداف خود نائل آورد. اجرای این برنامه، یکی از ساده ترین راه های اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه به عنوان مهاجرت کاری بوده و از طریق ثبت نام در برنامه های اعلام شده از سمت برنامه های مهاجرتی کانادا، امکان پذیر خواهد بود.

2- مهاجرت از طریق اسپانسر خانواده

یکی دیگر از ساده ترین راه های اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه مهاجرت از طریق اسپانسر خانواده است. این روش مهاجرتی، یکی دیگر از امتیازات ویژه در نظر گرفته شده توسط دولت کانادا برای متقاضیان مهاجرت به این کشور است. در این روش، فرد مهاجر در صورت برخورداری از اقامت این کشور و یا شهروند کانادایی بودن، اجازه دعوت و حمایت اعضای خانواده(همسر و فرزند) را داشته و می تواند آنها را از طریق ویزای super Visa category به این کشور دعوت نماید.

3- برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه

این امتیاز یکی از موقعیت های فوق‌العاده برای متقاضیان دارای پشتوانه و سرمایه مالی قدرتمند بوده که قصد سرمایه گذاری و تاسیس کسب و کارهای نوین در کشور کانادا را دارند. در خصوص اجرای این برنامه مهاجرتی جهت اخذ مهاجرت به کانادا احتیاج به سرمایه‌گذاری عظیم و بلندمدت بیش از پنج ساله در اقتصاد کشور کانادا بوده و امکان دعوت و حمایت از همسر و فرزندان را نیز برای فرد متقاضی در نظر گرفته است.

4- ویزای کاری LMIA

این سیستم یکی دیگر از راه های اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه برای مهاجران متقاضی کار در این کشور است. تمامی کارفرما های قابل اعتماد در ارگانهای مختلف این کشور، از طریق ثبت نام در این سیستم، نیاز خود را اعلام نموده و منتظر جذب متقاضیان از سراسر جهان خواهند بود.

ساده ترین راه اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه

5- مهاجرت از طریق نام نویسی استانی یا PNP

این روش یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین راه های اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه است. استفاده از این روش پس از توسعه مهاجرتی ایالت های مختلف کشور کانادا، گسترش و رونق بیشتری یافته و توانست است یکی از راه های ساده و کارآمد به منظور اخذ اقامت دائم کشور کانادا برای مهاجران به شمار بیاید. روشPNP از جمله راه های سریع به منظور اخذ اقامت دائم کانادا بوده و با فراهم آوردن امکان انتخاب متقاضیان و مهاجرین توسط برنامه های مهاجرتی استان‌ها و مناطق مختلف این کشور، راه های کسب اقامت دائم در کانادا را برای متقاضیان به وجود خواهند آورد.

ساده ترین راه اخذ اقامت کانادا با کمترین هزینه

پیشنهاد می‌شود و به منظور کسب اطلاعات بیشتر، دقیق‌تر و متناسب با شرایط شخصی هر فرد، به منظور اطلاع از ساده ترین و سریع ترین راه های اخذ مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه به ارگان ها و شرکت های فعال در زمینه امور مهاجرتی مراجعه نموده و با مشاورین متخصص در این مراکز در ارتباط باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *