Search
Close this search box.

تحصیلات بورسیه ای کانادا

تحصیلات بورسیه ای کانادا

آخرین مطالب خواندنی

تحصیلات بورسیه ای کانادا

در سال 2018 بیش از 720000 دانش آموزان بورسیه شده در تمامی مقاطع تحصیلی در کانادا تحصیل کرده اند که این امار بالاترین رقم بوده است. این کشور که در مقایسه با دیگر رقیبانش همانند استرالیا ، انگلستان، آمریکا و اروپا حرف اول را میزند.

چرا تحصیلات بورسیه ای کانادا پیوسته در حال مردمی شدن است؟ این کشور که در مقایسه با دیگر رقیبانش همانند استرالیا ، انگلستان، آمریکا و اروپا حرف اول را میزند، تعداد دانش آموزان که به آن بورسیه میشوند چندین برابر خواهد شد. طی اخبار آمده شده در وبسایت دولت کانادا:
در سال 2018 بیش از 720000 دانش آموزان بورسیه شده در تمامی مقاطع تحصیلی در کانادا تحصیل کرده اند که این امار بالاترین رقم بوده است.
در سال 2018 دانش آموزان بورسیه شده در براوردی به مبلغ 21.6 بیلیون دلار موجب رشد اقتصاد این کشور شده اند.
دولت کانادا با ایالت ها و مناطقی که صلاحیت قانونی نسبت به تحصیلات دارند ، برای ارائه خدمات آموزشی کانادا در خارج از کشور رابطه نزدیک دارد.
طی اعلامیه ای در سال 2019، دولت کانادا تصمیم به تزریق مبلغ 147.9 میلیون دلار برای 5 سال آینده و افزایش سالیانه 8 میلیون دلار برای بورسیه دانشجویان خارجی سرمایه گذاری خواهد کرد.
11درصد دانش آموزان کانادایی زیر مقطع لیسانس در خارج از کشور مشغول به تحصیل می باشند که این تعداد از دانش آموزان کالج نیز کمتر است که در مقایسه با کشورهای فرانسه، آلمان، استرالیا و آمریکا به ترتیب ۳۳٪، ۲۹٪، ۱۹٪ و ۱۶٪ کمتر می باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *