Search
Close this search box.

اخذ اقامت شهروندی قبرس شمالی از طریق خرید ملک

اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک

آخرین مطالب خواندنی

اخذ اقامت شهروندی قبرس شمالی از طریق خرید ملک

اخذ اقامت شهروندی قبرس شمالی از طریق خرید ملک

اخذ اقامت شهروندی قبرس شمالی از طریق خرید ملک : امروزه قبرس شمالی به عنوان یکی از محبوب ترین مقصد برای ایرانیان برای مهاجرت و سرمایه گذاری می باشد.طبق آمار جهانی ، قبرس شمالی به دلیل رشد اقتصادی که طی سال های گذشته داشته،یکی از پنج کشور مورد تایید جهانی برای سرمایه گذاری می باشد.

 

با توجه به شرایط  آسان اخد اقامت در این کشور ، افراد بسیاری از سرتاسر جهان به قبرس شمالی مهارجت کرده و یا از فرصت های سرمایه گذاری در این کشور استفاده میکنند.شرایط سرمایه گذاری ، خرید ملک و مهاجرت در درجه ی اول برای ملیت های انگلیسی  و آلمانی ایده آل می باشد و بعد از روس ها و ترک های مقیم ترکیه، نوبت به ایرانین می رسد.

اما دلایل بسیاری وجود دارد که قبرس شمالی را تبدیل به یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی و سرمایه گذاری طی سال های اخیر کرده است که خرید آسان ملک و دریافت اقامت یکی از آن ها می باشد.

 

اخذ اقامت قبرس شمالی

 

شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک

برای دریافت اقامت 1 ساله  این کشور فقط کافیست 30% از ارزش کل ملک خریداری شده را پرداخت کنید و اقامت خود و کل اعضای خانواده را دریافت کنید. با خرید ملک به صورت اقساطی نیازی به پرداخت هیچ سودی به شرکت سازنده نخواهید داشت و میتوانید برای اقامت خود نیز اقدام کنید.

 

از مزایای اخذ اقامت قبرس شمالی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تحصیلات رایگان فرزندان در مدارس دولتی
  2. خدمات درمانی کاملا رایگان برای کل خانواده در مراکز دولتی
  3. امکان تحصیل در دانشگاه های بسیار معتبر با رنکینگ بالای جهانی
  4. هزینه نسبتا پایین زندگی در مقایسه با کشور های آسیایی و اروپایی
  5. دریافت عرصه و عیان (سهم از خاک) در صورت خرید ملک
  6. آب و هوای کاملا معتدل در طول کل سال
  7. عدم نیاز به حضورشخص برای تمدید اقامت خود
  8. عدم نیاز به مصاحبه سفارت و ارائه ی مدرک زبان
  9. امکان دریافت ویزای شینگن برای افرادی که مقیم کشور قبرس شمالی هستند

 

شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی

 

لطفا در نظر داشته باشید با سرمایه گذاری در قبرس شمالی، به راحتی می توانید از تمامی مزایای این کشور بهره مند شوید و اگر به دنبال کشوری امن برای سرمایه گذاری و زندگی در آرامش هستید، حتما این کشور را به شما توصیه می کنیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *