Search
Close this search box.

کار در قبرس برای ایرانیان

کار در قبرس برای ایرانیان

آخرین مطالب خواندنی

کار در قبرس برای ایرانیان

کار در قبرس برای ایرانیان

کار در قبرس برای ایرانیان : با توجه به افزایش تعداد مهاجران ایرانی به قبرس شمالی از طریق برنامه های سرمایه گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت و به خصوص دانشجویی، فرصت های شغلی زیادی برای ایرانیان  طی سال های اخیر فراهم آماده که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم.

 

شرایط کار در قبرس شمالی

 

فرصت های شغلی برای کار در قبرس برای ایرانیان

یکی از مهم ترین فرصت شغل های بوجود آماده و مورد نیازدر قبرس شمالی تدریس در زمینه های مختلف به صورت خصوصی و عمومی می باشد. با داشتن سوابق آکادمیکی وتجربی میتوانید به راحتی در مدارس ، دانشگاه ها و کالج های این کشور مشغول به کارشوید.

مشاغل دیگر قابل توجهی که می توان به آنها اشاره کرد، در زمینه های فنی از جمله نجاری، لوله کشی، نقاشی، برق، خیاطی و غیره می باشند که جزو مشاغل بسیار پر طرفدار با أرآمد بالا هستند و افراد با توانایی بالا در این زمینه ها به راحتی می توانند مشغول به کار شوند.

از دیگر مشاغل پر طرفداری  که ایرانیان ساکن قبرس شمالی  در آ ن مشغول به کار هستند، فعالیت کردن در شرکت های سازنده پروژه های ملکی و تورلیدری در املاک و آژانس های هواپیمایی می باشد.

 

کار در قبرس برای ایرانیان

 

ثبت شرکت در قبرس شمالی

ثبت شرکت در قبرس شمالی از روند اداری بسیار اسانی برخوردار می باشد که بسیاری از ایرانیان  با ثبت شرکت بیزینس و زمینه ی کسب و کار خود را راه می اندازند.

یکی دیگر  از پر طرفدارترین مشاغل برای کار در قبرس برای ایرانیان موجود در این کشور، خرید ، فروش و اجاره اتومبیل است. کشور قبرس شمالی  به دلیل زیر ساخت و هزینه بسیار پایینی که برای خرید و اجاره خودرو ارد،تمایل ساکنین و توریست ها را برای خرید و اجاره ی خودرو را افزایش می دهد . به همین دلیل این نوع کسب و کار یکی از پر رونق ترین ها در این کشور به حساب می آید.

از دیگر کسب و کار های رایج می توان به رستوران، مراکز تفریحی و هر آنچه که مورد نیاز توریست و دانشجو می باشد اشاره کرد.

حداقل حقوق دریافتی در قبرس شمالی 13500 لیر در ماه می باشد که معادل تقریبی 30 میلیون تومان در ماه می باشد. بنابراین با داشتن سوابق کاری و تحصیلی به راحتی می توانید این مبلغ دریافتی را افزایش دهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *