Search
Close this search box.

ویزای سرمایه گذاری کانادا درسال ۲۰۲۰

ویزای سرمایه گذاری کانادا درسال ۲۰۲۰

آخرین مطالب خواندنی

ویزای سرمایه گذاری کانادا درسال ۲۰۲۰

یکی از روش های مهاجرت به کانادا، اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا است. اما لازم است بدانید مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری قوانین و شرایط مربوط به خود را دارد که البته این قوانین تابع قانون های وضع شده توسط دولت فدرال کانادا و قوانین موجود در هر یک از استان های این کشور خواهد بود. اگر شما نیز قصد گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا و اخذ اقامت در این کشور هستید می توانید با ما در این مقاله همراه شوید.

ویزای سرمایه گذاری کانادا درسال ۲۰۲۰

سرمایه گذاری در کانادا

یکی از کشورهای امن و مناسب برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، کشور کانادا می باشد. این کشور از نظر اقتصادی در شرایط مساعدی به سر می برد و دولت آن همواره در تلاش است تا برای جذب سرمایه گذاران و بهبود اوضاع اقتصادی خود زیرساخت های لازم را فراهم نماید. به طوری که بانک جهانی، میزان ریسک مصادره اموال را در کشور کانادا برابر عدد یک یعنی کم ریسک ترین کشور برای از بین رفتن سرمایه می داند. از طرفی میزان فساد در ارگان های قضایی و دولتی این کشور بسیار کم بوده و از این رو می توان شرایط سرمایه گذاری در کشور کانادا را بسیار خوب و مساعد دانست.

اصلی ترین شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا درسال 2020

همانطور که پیش تر گفته شد شرایط اخد ویزا سرمایه گذاری در کشور کانادا در هر یک از استان ها متفاوت است، اما از جمله اصلی ترین شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا در سال 2020 می توان به موارد زیر اشاره نمود، طبق این شرایط:

1- باید سرمایه شخصی سرمایه گذار، حداقل 2 میلیون دلار کانادا (به تنهایی یا همراه شریک زندگی) باشد.
2- سرمایه گذار مهاجر باید حداقل 2 تا 5 سال در یک شرکت خصوصی سهام داشته باشد.
فرد متقاضی سرمایه گذار دارای شرکت ثبت شده با پروانه کسب باشد.
3- در صورت نداشتن شرکت شخصی، سرمایه گذار باید حداقل به مدت 3 تا 5 سال تجربه کار مدیریتی و مالکیت مشاغل یا تجارت را در یک شرکت معتبر و با حداقل دو کارمند داشته باشد.
4- مبلغ 1 میلیون و 200 هزار دلار کانادا به عنوان ودیعه OR (برای اخذ ویزای کبک) نیز پرداخت می شود که مدت این ودیعه 5 سال بوده و بدون دریافت سود می باشد.

لازم است بدانید امروزه شرکت های کارگزاری متعددی وجود دارند که مبلغ ودیعه را به جای فرد متقاضی می پردازند و در عوض 350 هزار دلار کانادا از او دریافت می کنند. گفتنی است که پس از اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا، اعضای خانواده فرد متقاضی نیز دارای تمامی حقوق شهروندی این کشور شده و در شرایط مشابه فرد سرمایه گذار قرار می گیرند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا درسال ۲۰۲۰

سرمایه گذاری در کانادا طبق برنامه استانی بریتیش کلمبیا

یکی از روش های مناسب برای اخذ ویزا سرمایه گذاری کانادا در سال 2020، انتخاب برنامه استانی بریتیش کلمبیا است. این روش ها که از سال 2019 روی کارآمدند بسیار مناسب تر و م ریسک تر می باشد با نام روش 100 هزار دلاری و 200 هزار دلاری شناخته می شوند.

لازم است بدانید دولت کانادا مانند برخی کشورهای دیگر در خصوص خرید ملک در کانادا و یا صرفا ثبت شرکت شخصی، هیج گونه ویزایی را صادر نمی کند و حق اقامت و شهروندی را در این خصوص به افراد متقاضی نمی دهد. بلکه سرمایه گذاری در این کشور باید طبق اهداف دولت این کشور و برای اشتغال زایی و رشد اقتصاد آن باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کانادا و شرایط سرمایه گذاری در این کشور با مشاورین ما در این زمینه همراه باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *