Search
Close this search box.

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا

آخرین مطالب خواندنی

از جمله روش هایی که اکثر متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق آن برای مهاجرت به این کشور اقدام می‌کنند، هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا و نحوه اخذ آن می باشد. برای صاحبان سرمایه و مشاغل سرمایه گذاری در کانادا یک روش امن است که می توان برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا آن اقدام نمود و با استفاده از این روش، شخص متقاضی مهاجرت به کانادا می تواند به همراه خانواده اقامت دائم کانادا را اخذ کند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

در صورتی که به دنبال سرمایه‌گذاری در کانادا هستید و می خواهید در این زمینه اطلاعات کافی را بدست آورید، باید بدانید که با استفاده از راه های مختلفی می توان برای سرمایه گذاری در کانادا اقدام کرد که موجب به اخذ اقامت در ایالت ها و دولت های محلی خواهد شد‌ برخی از ایالت های کانادا که اقامت را ارائه می کنند، ایالت های منیتوبا، ساسکاچوان، جزایر پرینس ادواردز و کبک هستند.

مهاجرت به کانادا از طریق روش سرمایه گذاری دارای پیچیدگی های زیادی می باشد که بهتر است در این روش، ابتدا از مشاوره با یک وکیل مهاجرت به کانادا استفاده کرد. اولین اقدامی که برای این کار باید انجام داد، اخذ مدرک زبان می باشد. زیرا در بیشتر برنامه های اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری به نمره آیلتس جنرال در حد نمره ۵ نیاز می باشد. برخی از برنامه ها به مدرک لیسانس نیز نیاز دارند. همچنین لازم است بدانید که برای این کار باید ثابت کنید که سابقه چند سال در اداره یک شغل در کشور محل سکونت خود را دارا می باشید و مدیریت یک بیزینس را برعهده دارید.

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا چقدر است؟

ارائه مدارک شغلی مواردی مانند ارائه جواز کسب، سوابق شغلی، تغییرات شرکت آگهی روزنامه رسمی و … مفید هستند و به شما در تکمیل کردن پرونده ویزای سرمایه گذاری کانادا کمک می کنند. به علاوه در بیشتر برنامه ‌های اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری لازم است که تمکن مالی خود را اثبات کنید. با ارائه مدارک مالی و بانکی و همچنین اسناد ملکی می‌توان این تمکن‌ مالی را اثبات کرد. البته لازم به ذکر است که مبلغ سرمایه لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کشور کانادا در مقایسه با دیگر کشورها پایین‌ تر می باشد.

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا

سرمایه گذاری در ایالت های مختلف کانادا

در زمینه هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا لازم است بدانید در صورتی که شما بتوانید میزان دارایی مناسب برای اقامت سرمایه گذاری در کانادا را اثبات کنید، سپس باید در یکی از ایالت های کانادا مطابق با شرایط و قوانین آن اقدام به سرمایه ‌گذاری کنید. حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در هر یک از ایالت‌های کانادا متفاوت می باشد. اما جدای از هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا گفتنی است که برای مثال ایالت مینی توبا برای شهر وینیپگ که مرکز این استان است به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار برای سرمایه گذاری نیاز می باشد. اما در صورتی که در یکی از شهرهای اطراف آن که حداقل ۵۰ کیلومتر فاصله داشته باشد، برای سرمایه گذاری اقدام کنید، مبلغ مورد نیاز برای این کار ۱۵۰ هزار دلار کانادا است.

شرایط سرمایه گذاری در کانادا

البته در رابطه با مهاجرت به کانادا از طریق ویزای سرمایه گذاری باید ذکر کرد که اکنون در هیچ یک از برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری کانادا به صورت مستقیم اقامت امکان پذیر نمی باشد و سرمایه گذار لازم است ابتدا ویزای سرمایه گذاری کانادا را دریافت کند و به مدت دو سال در ایالت مربوطه حضور داشته و پس از آن می تواند برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نماید. در دو سالی که سرمایه‌گذار در ایالت مذکور ساکن می باشد، لازم نیست که کسب و کار و سوددهی را ارائه نماید. ولی لازم است به طور مرتب به اداره مهاجرت و یا ایالتی گزارش کسب و کار خود را ارائه دهد. به علاوه در این مدت زمان ترک ایالتی که در آن ساکن می‌باشد و سفر به کشور خود موجب ابطال اقامت کانادا برای مدت طولانی می شود.

سرمایه گذاری با ثبت شرکت در کانادا

در روش سرمایه گذاری با ثبت شرکت در کانادا شما یک شرکت در کانادا را به نام خود ثبت می کنید و مبلغ مذکور در حساب ایالت سپرده می‌شود و بعد از آن که کسب و کار مربوطه به وجود آمد، لازم است به طور متوالی گزارش ‌هایی را به اداره مهاجرت کانادا ارسال کرد و به این اداره در مورد روند کسب و کار خود در کانادا توضیحاتی را ارائه داد. ویزای افراد متقاضی در مدت این دو سال ویزای کار کانادا نامیده می شود. از این رو فرزندان فرد متقاضی به عنوان یک خارجی اجازه تحصیل در این کشور را دارند. همچنین امکان استفاده از بیمه و مزایا بین المللی نیز برای افراد متقاضی وجود دارد.

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا و اطلاع از  شرایط سرمایه گذاری در کانادا و هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید