Search
Close this search box.

مهاجرت کارآفرینی کانادا

مهاجرت کارآفرینی کانادا

آخرین مطالب خواندنی

مهاجرت کارآفرینی کانادا

کارآفرینی در کشور کانادا از جمله روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا است که برای این روش ارائه یک طرح تجاری و بیزینس پلن مناسب و نوآورانه از الزامات آن می باشد. همچنین لازم است در ابتدای امر توسط دولت فدرال کانادا تایید شود و متقاضیان مهاجرت کارآفرینی کانادا باید در کنار طرح تجاری، موارد دیگری را نیز فراهم کنند.

مهاجرت کارآفرینی کانادا و اخذ اقامت آن

دولت کانادا برای افراد و خانواده های آنها موقعیتی ایجاد کرده است که در شرایط مناسب، امکان اخذ ویزای کارآفرینی کانادا و راه اندازی کسب و کار در این کشور برای آنها مقدور باشد. در واقع باید گفت که برنامه کارآفرینی بخشی از برنامه های استان بریتیش کلمبیا می باشد که برای افراد با تجربه و دارای مهارت کافی و یا مدیران دارای سابقه کار که از تمکن مالی برخوردار هستند، برای ایجاد یک تجارت و کسب و کار کانادایی در این کشور که در آن قصد سرمایه‌گذاری دارند ، به وجود آمده است. این برنامه با هدف به وجود آوردن مشاغل جدید در کانادا و بهبود و افزایش رشد اقتصادی این کشور ایجاد شده است. برای همین مهاجرانی که در برنامه کارآفرینی در کانادا پذیرفته شوند و قصد دارند که سرمایه گذاری در این کشور را انجام دهند، به آنها ویزای کار آفرینی به مدت ۲ سال داده می شود و آنها می‌توانند به مدت زمان ۱۸ ماه روی فعالیت خود مدیریت کرده و بیزینس خود را فعال نگه دارند.

مهاجرت کارآفرینی کانادا

کارآفرینی در کانادا و انواع آن

از جمله این موارد می‌توان به مدرک زبان با نمره حداقلی CLB 4 ، مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم، حداقل ۳ سال سابقه مدیریتی در ۵ سال گذشته، داشتن سرمایه کافی.

مهاجرت کارآفرینی کانادا را می ‌توان از طریق دو طرح زیر انجام داد:

– طرح کارآفرینی ۱۰۰ هزار دلاری
– طرح کارآفرینی ۲۰۰ هزار دلاری

مهاجرت کارآفرینی کانادا

تفاوت انواع طرح های کارآفرینی در کانادا

این دو طرح دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند که در طرح کارآفرینی ۱۰۰ هزار دلاری کانادا نسبت به طرح دو هزار دلاری آن محدودیت‌های بیشتری وجود دارد. به این گونه که این طرح برای شهرهای دور از مرکز استان و جوامع کمتر توسعه یافته آن می‌باشد که جمعیت آن کمتر از ۷۵ هزار نفر باشد. برای این طرح نیز لازم است که متقاضیان مبلغ ۱۰۰ هزار دلار را در بیزینس خود سرمایه‌گذاری کنند و با وجودی که پشتیبانی به مبلغ ۳۰۰ هزار دلار نیز باید ارائه دهند، در این دو طرح پس از گذشت مدت زمان دو سال که از راه اندازی کسب و کار خود در کشور کانادا می گذرد، متقاضیان باید به دولت کانادا اثبات کنند که طرح آنها به اقتصاد این کشور کمک زیادی کرده و موجب کارآفرینی در کانادا شده است.

مزایای مهاجرت کارآفرینی کانادا

به طور کلی باید گفت که مهاجرت به کانادا و سرمایه‌گذاری در آن از مزایای که زیادی برخوردار می باشد. در صورتی که شما تمایل به اخذ ویزای کارآفرینی در کانادا دارید و به دنبال اقامت در این کشور هستید، باید کلیه الزامات و شرایطی که به این امر مربوط هستند را مطالعه کرده و سپس با آگاهی کافی اقدام کنید. از جمله مزایایی که کارآفرینی و سرمایه گذاری در کانادا دارد موارد زیر می باشند:

– در کانادا برنامه های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری متنوعی وجود دارد که موجب اخذ اقامت و تابعیت و پاسپورت کانادا می شود.

– این کشور دارای نظام آموزشی و شرایط زندگی بسیار خوبی بوده و از رفاه اجتماعی بالایی برخوردار می باشد.

– کانادا از امنیت سرمایه‌گذاری بالایی برخوردار است و در این کشور نرخ مصادره اموال و فساد در آن بسیار پایین است.

– کشور کانادا بسیار مهاجر پذیر است و در آن تنوع عملیاتی و فرهنگی زیادی وجود دارد، از این رو افراد جذب کارآفرینی و سرمایه گذاری در این کشور می شوند.

– برای این روش به آیلتس بالا نیازی نیست.

– اگر مهاجرت کارآفرینی کانادا موفقیت‌آمیز باشد و طرح متقاضیان پذیرفته شود، می توان در مدت کوتاهی برای مهاجرت به کانادا و اقامت دائم کانادا اقدام کرد.

– در این روش نه تنها سرمایه متقاضیان از بین نمی رود بلکه از طریق آن رسیدن به سودهای بالا نیز وجود دارد.

مهاجرت کارآفرینی کانادا

کارآفرینی در کانادا و مراحل ثبت آن

پروسه مهاجرت کارآفرینی کانادا به شکل امتیازبندی انجام می ‌شود. به این گونه که متقاضیان باید درخواست خود را برای دولت فدرال ارسال کنند و باید اطمینان داشته باشند که قادر به دریافت امتیازات لازم در این زمینه هستند تا بتوانند در استخر مجازی وارد شوند، در این پروژه بیشترین میزان امتیاز ۲۰۰ امتیاز بوده و در آن مواردی مثل مدرک تحصیلی مدرک زبان، سابقه کاری و غیره از امتیازاتی برخوردار هستند و سازمان pnp بریتیش کلمبیا نمره نهایی متقاضیان را بر اساس سیستم امتیاز بندی محاسبه می کند. اگر متقاضیان بتوانند حداقل امتیاز اعلام شده را به دست آورند ، می توانند وارد استخر شده و پس از مدت زمان ۶ ماه برای پروسه خود اقدام کنند. این امتیازات شامل موارد زیر می باشد:

دارایی خالص

12

– سازگاری با محیط

18

– سابقه کاری

24

– مبلغ سرمایه گذاری

30

– شغل متقاضی

36

– هدف کسب و کار

80

– مجموع

200

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از مهاجرت به کانادا، شرایط سرمایه گذاری در کانادا، مهاجرت کارآفرینی کانادا با مشاورین شرکت وست ادوایزر(westadviser)

در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *