Search
Close this search box.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

آخرین مطالب خواندنی

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از جمله شیوه های نوین و متفاوت ثبت شرکت است. برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت ایجاد شغل را هدف قرار می دهد.افرادی که دارای ابتکار هستند و می توانند در مقیاس جهانی رقابت کنند. در ابتدا به مدت سه سال این برنامه به صورت آزمایشی اجرا گردید و در نهایت، در 31 مارس 2018 دائمی شدو این روش در ابتدا موفقیت آمیر نبوده ولی با مرور زمان یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا به حساب می آید.

 بنیادی ترین و اصلی ترین رکن در این روش داشتن ایده خلاقانه است. و البته رمز موفقیت کسب و کار شما در کشور کانادا! شما با ایده نابی که دارید، شرکتی تاسیس کرده، سرمایه گذاری توسط شرکا و یا سرمایه گذاران حاضر در کانادا کرده و کارآفرین می شوید.

در حالی که اقتصاد کانادا همچنان یک دوره رشد اقتصادی پایدار را تجربه می کند، برنامه ویزای استارت آپ یکی از بسیار اقدامات مفید مهاجرتی است که برای کمک به مهاجران با استعداد طراحی شده است. در ادامه به مبحث مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ نیز می پردازیم.

مراحل اخذ اقامت دائم از طریق ویزای استارتاپ (Start-up)

بعد از داشتن ایده مناسب، نوشتن بیزنس پلن قوی مرحله حساس و مهم بعدی به شمار می آید.متقاضی باید بتواند افسر اداره مهاجرت و شرکت مد نظر را قانع کند؛ و در واقع سکوی پرتاب شما به آینده ای روشن و دریافت اقامت دائم در کانادا است.
در مرحله بعد باید نامه حمایتی که از طرح شما توسط یکی از سازمان های مورد تایید اداره مهاجرت، حمایت می کند دریافت کنید که این سازمانها در 3 رده بندی قرار میگیرند. شرکت وست با سالها تجربه تاییدیه طرح شما را از سازمان مربوطه خواهد گرفت.
فرآیند طرح ایده شما در هر سازمان متفاوت است و هر سازمانی الزامات خاص خود را دارد.
پس از تاییدیه معمولا بین 12 تا 16 ماه طول می کشد تا اداره مهاجرت طرح شما را بررسی کند.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

اگر کارآفرین پروژه ای مناسب برای شروع به کار داشته باشد، دریافت گواهی تعهد نامه حمایت از یک نهاد تعیین شده حدود 4-6 ماه طول می کشد. پس از دریافت نامه پشتیبانی، می توان درخواست اقامت دائم را ارائه داد. تقریباً 18 ماه طول می کشد تا درخواست صدور ویزا نهایی شود.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

مزایای ویزای استارتاپ کانادا (Start-up)

• این ویزا همچون ویزای سرمایه گذاری به خانواده متقاضی نیز تعلق می گیرد.
• دریافت اقامت دایم از ابتدا برای کل خانواده و فرزندان زیر 22 سال.
• از دیگر مزایای ویزای استارتاپ کانادا می توان به داشتن اجازه کار اشاره کرد. حین انتظار برای اقامت دائم می توان به کانادا سفر کرد و تا دریافت نتیجه موقتا کار کرد.
• حتی اگر کسب وکار شما بر خلاف پیش بینی موفقیت آمیز نباشد، مشکلی برای اقامت دائم متقاضی پیش نمی آید.
در این طرح متقاضی امکان سرمایه گذاری شخصی ندارد.
حداکثر 5 نفر می توانند به عنوان مالک درخواست کنند. هر متقاضی دارای 10٪ یا بیشتر از حق رأی نسبت به سهامی که در شرکت دارد، است.

شرایط ویزای استارتاپ کانادا

بعد از تایید شدن توسط سازمان مورد نظر، متقاضی باید شرایط زیر را دارا باشد:
• داشتن نامه ای که حمایت سازمان مورد تایید، از طرح شما را اثبات کند.
• داشتن سرمایه کافی: تامین حداقل میزان سرمایه گذاری برای ویزای استارت آپ که از 75 هزار دلار کانادا شروع می شود و میزان سرمایه گذاری بستگی به ایده دارد.
• مدرک تحصیلی (که نشان دهنده حداقل یک سال تحصیل در موسسات آموزش عالی است)
• مهارت در زبان انگلیسی و یا فرانسوی حداقل در سطح CLB5 در تمامی چهار مهارت زبان (گفتاری 5، نوشتاری 5، شنوایی 5، خواندن 4)
• ارائه گواهی عدم سوپیشینه و معاینات پزشکی

در برنامه ویزای کار استارتاپ کانادا (Start-up) سه نوع سازمان حمایتی وجود دارد:
• angel investor : در پیشرفت کسب و کار استارتاپی شما کمک می کند.
• venture capital funds (صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر) : در کسب و کارهای نوپا سرمایه گذاری های محدود انجام می دهد.
• business incubators

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

شرکت وست به شما عزیزان در انجام سرمایه گذاری های بی خطر و سود آور مشاوره می دهد. از قبیل: سرمایه گذاری در ایالت بیریتیش کلمبیا، سرمایه گذاری در نیوبرانزویک، سرمایه گذاری در انتاریو شما می توانید از طریق تماس با ما با کارشناسان مجموعه ما جهت مشاوره رایگان در تماس باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید