Search
Close this search box.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

آخرین مطالب خواندنی

ترکیه کشوری با آب و هوای مطبوع، امکانات رفاهی و شرایط اقتصادی منحصر به فرد، جاذبه های تفریحی متنوع و … شناخته می شود که به یکی از قطب های گردشگری و توریستی آسیا- اروپا تبدیل شده است. بسیاری از افراد قصد مهاجرت به ترکیه را دارند اما از راهکارهای قانونی به منظور مهاجرت و اقامت در این کشور آگاهی ندارند. اگر به دنبال اخذ اقامت ترکیه هستید، خرید املاک و مستغلات کشور ترکیه از بهترین راه های پیش رو خواهد بود که شرایط اسکان و بهره گیری از امکانات و شرایط اقتصادی ایده آل این کشور را برای شما فراهم خواهد کرد.به طور کلی مهاجرت و اخذ اقامت کشور ترکیه به تحقیق و تحلیل نیاز دارد و تابع قوانین و شرایط خاصی می باشد؛ بنابراین اگر سوالات زیادی در این رابطه ذهن شما را مشغول کرده است، در ادامه به بررسی و شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک می پردازیم، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

چرا مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت این کشور؟!

کشور ترکیه به عنوان کشوری اوراسیایی (آسیایی – اروپایی) شناخته می شود و هر ساله میلیون ها گردشگر به این کشور زیبا با فرهنگ غنی سفر می کنند. شرایط ایده آل آب و هوا، جاذبه های تفریحی و … در کتار شرایط اقتصادی و رفاهی منحصر به فرد، سبب شده است تا افراد زیادی قصد مهاجرت به ترکیه را داشته باشد. مهاجرت و اخذ اقامت کشور ترکیه، براساس قوانین حاکم بر این کشور صورت می پذیرد و اتباع خارجی باید کلیه این قوانین را رعایت کنند. به طور کلی از دلایل محبوبیت کشور ترکیه برای گردشگران سراسر جهان، می توان به موقعیت جغرافیایی خاص (نیمی از کشور در قاره آسیا و نیمی در قاره اروپا)، آب و هوای دلپذیر، شرایط اقتصادی ایده آل، امکانات رفاهی منحصر به فرد و جاذبه های فرهنگی و تاریخی متعدد اشاره کرد.

 مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

اگر قصد مهاجرت به کشور ترکیه و اخذ اقامت آن را دارید، 2 روش اقامت کوتاه مدت ترکیه و اقامت بلند مدت ترکیه پیش رو شما خواهد بود که هر کدام از لحاظ شرایط، هزینه، مدت اقامت و سرعت اخذ اقامت با یکدیگر متفاوت می باشند. اقامت کوتاه مدت به مدت یک سال به منظور فعالیت هایی چون کار، ثبت شرکت، برنامه های بشر‌ دوستانه، تحصیل، گردش و … صادر می شود اما در اخذ اقامت بلند مدت، متقاضی با خرید ملک در ترکیه یا ازدواج، می تواند با رعایت شرایط و قوانین کشور ترکیه اقامت یکساله را کسب کرده و هر ساله به تمدید آن اقدام نماید.

اتباع خارجی برای دریافت اقامت بلند مدت ترکیه باید به مدت 8 سال ( هر سال بیش از 90 روز) یا به مدت 5 سال بدون وقفه و پی در پی در این کشور با اقامت یک ساله با شرط تمدید هر سال ساکن شوند تا دولت ترکیه مجوز اقامت طولانی مدت را صادر کند. شرکت های زیادی چون شرکت بین المللی وست در زمینه مهاجرت و خرید ملک در ترکیه مشغول فعالیت هستند و به متقاضیان خدمات لازم را ارائه می دهند.

 مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

شرایط و قوانین مهاجرت و اخذ اقامت بلند مدت ترکیه

افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت بلند مدت این کشور را دارند، باید از معیارهای اصلی و شرایط صدور این مجوز برخوردار باشند. این معیارها به شرح زیر هستند:

اقامت کوتاه مدت در کشور ترکیه به مدت 8 سال (بیش از 90 روز در سال) یا 5 سال متوالی

برخورداری از درآمد پایدار و قابل قبول

عدم دریافت کمک اجتماعی در 3 سال گذشته

عدم سوء پیشینه در 3 سال گذشته

عدم تهدید امنیت اجتماعی و عمومی کشور ترکیه

 مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

مزایای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

اگر به زندگی در ترکیه و اخذ اقامت آن علاقه دارید، مهاجرت به ترکیه با هدف خرید ملک یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت بلند مدت خواهد بود که مزایای زیادی برای افراد دارد. از مزایای مهاجرت به کشور ترکیه از طریق خرید ملک، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان بهره گیری از امکانات تحصیلی ایده آل

امکان فعالیت های تجاری آزاد با کشورهای سراسر جهان

امکان افتتاح حساب بانکی در بانک های بین المللی

امکان اخذ ویزای سایر کشورهای جهان

بهره مندی از وام های خرید ملک، خودرو و … با سود کم

و …

 مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

راهنمای اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک

کشور ترکیه با توجه به شرایط توریستی ایده آل، یکی از بهترین کشورها به منظور زندگی و سرمایه گذاری خواهد بود که مهاجرت به ترکیه با خرید ملک یکی از راهکارهای مطلوب جهت زندگی و سرمایه گذاری در این کشور به شمار می آید اما قبل از هر اقدامی باید با کلیه قوانین و مقررات مهاجرتی ترکیه آشنا شوید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید؛ بنابراین توصیه می کنیم از کارشناسان فعال این حوزه از قبیل شرکت بین المللی وست راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت کنید تا در خرید ملک به منظور اخذ اقامت بلند مدت ترکیه با مشکلاتی از قبیل سوءاستفاده های مالی، کلاهبرداری، قوانین مالیاتی و … مواجه نشوید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *