Search
Close this search box.

مهاجرت به انگلستان از طریق کار آفرینی

مهاجرت به انگلستان از طریق کار آفرینی

آخرین مطالب خواندنی

مهاجرت به انگلستان از طریق کار آفرینی

انگلستان یکی از مهمترین کشورهای جهان در زمینه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و رفاهی می باشد. به همین دلیل افراد زیادی سالانه جذب مهاجرت و دریافت اقامت این کشورمی شوند. مهاجرت به این کشور به روش های گوناگونی انجام می شود که شرکت ما قادر به انجام دو روش innovator (نوآور) و sole representative (نماینده)می باشد.

انگلستان بزرگترین کشور جزیره ی بریتانیای کبیر واقع در نیمه جنوبی آن و دارای صد جزیره است. پایتخت آن شهر لندن، دارای مساحت ۱۳۰٬۳۹۵ کیلومتر مربع و جمعیت ۵۴٬۳۱۶٬۶۰۰ نفر است. این کشور دارای آب و هوای معتدل است که دمای آن در طول فصول بین صفر درجه تا 32 درجه متغیر می باشد.از شهرهای مهم آن می توان: لندن، منچستر، لیورپول، کمبریج، تاتینگهام، نیوکاسل، هال را نام برد.انگلستان یکی از مهمترین کشورهای جهان در زمینه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و رفاهی می باشد. به همین دلیل افراد زیادی سالانه جذب مهاجرت و دریافت اقامت این کشورمی شوند.

مهاجرت به انگلستان از طریق کار آفرینی ازجمله روش بین روش های مختلف موجود برای مهاجرت به انگلستان است که انجام می شود. شرکت ما قادر به انجام دو روش innovator  (نوآور) و sole representative (نماینده) می باشد.

 ویزای نوآورویز innovator:

این روش مناسب متقاضیانی است که طرح و ایده ای برای بیزینس دارند به این صورت که طرحی را به دولت ارائه می دهند، در صورت تایید دولت ویزا برای اجرای آن طرح می گیرند.

مهاجرت به انگلستان از طریق کارآفرینی

برای این روش شرایطی در نظر گرفته شده که در اینجا به آنها می پردازیم:

1.سن شخص متقاضی باید بالای 18 سال باشد

برای استفاده از این برنامه نیاز به آیلس 5/5 دارند.2

3.حداقل 50 هزار پوند معادل نرخ دولتی در حساب بانکی در ایران به مدت 3ماه داشته باشند

در این صورت طرح متقاضی ارائه داده می شود و در صورتی که مورد تایید قرار بگیرد دولت متقاضی را به مصاحبه دعوت می کند. در صورت موفق بودن نتیجه مصاحبه و تایید طرح، ویزای یک ماهه به متقاضی تعلق می گیرد که مدت زمان دریافت این ویزا از زمان ارائه مدارک به سفارت انگلستان و مصاحبه بین 3 تا 6 هفته می باشد. پس از ورود فیزیکی به انگلستان طی 10 روز ویزای آنها به 3 سال و 4 ماه گسترش می یابد. در صورت راه اندازی بیزینس بعد از 3 سال و 4 ماه ویزای شخص تا 2 سال دیگر تمدید خواهد شد و پس از 5 سال حضور در انگلستان اقامت دائم دریافت می کند.حال اگر شخص متقاضی یک سال در این کشور با اقامت دائم حضور داشته باشد، می تواند درخواست پاسپورت  و (citizenship) بدهد.
خدمات شرکت ما از صفر تا صد کار از جمله: آماده سازی مدارک ، اماده سازی بیزینس پلن که مهمترین قسمت برنامه هست ، گرفتن وقت سفارت و خدمات پس از ورود شما در انگلستان می باشد.

مهاجرت به انگلستان از طریق کارآفرینی

لازم به ذکر است که شما می توانید با داشتن پاسپورت انگلستان به 183 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید.

جهت مهاجرت به انگلستان از طریق ثبت شرکت به صفحه زیر مراجعه کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *