Search
Close this search box.

مراحل مهاجرت به کانادا

مراحل مهاجرت به کانادا

آخرین مطالب خواندنی

مراحل مهاجرت به کانادا

در حال حاضر بسیاری از افراد به دلایل مختلفی چون کار، تفریح و یا تحصیل به کشورهایی از قاره های اروپا، آمریکا و آفریقا مهاجرت می کنند. در این میان مهاجرت به کانادا یکی از انتخاب های ایده آل به شمار می آید؛ زیرا کانادا از کشورهای محبوب و پرطرفدار قاره آمریکای جنوبی به حساب می آید که از شرایط اقتصادی و توریستی ایده آلی برخوردار می باشد. مهاجرت به کشور کانادا با هر هدفی که صورت گیرد، به ویزای مخصوص نیاز خواهد داشت. بنابراین اگر به دنبال رفتن به کشور کانادا هستید، باید مراحل مختلفی را برای اخذ ویزای کانادا سپری کنید. در اینجا تلاش خواهیم کرد تا مراحل مهاجرت به کانادا را بیان کنیم؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

راه های مهاجرت به کانادا

کشور کانادا یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی در جهان محسوب می شود که در قاره آمریکای جنوبی واقع شده است. این کشور به دلایلی چون رشد اقتصادی، امکانات رفاهی و شرایط فوق العاده برای زندگی مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است. امروزه راه های مختلفی به منظور مهاجرت به کشور کانادا برای متقاضیان فراهم شده است تا با دریافت انواع ویزا به این کشور سفر کنند. به طور کلی روش های مهاجرت به کانادا به شرح زیر می باشند:

 مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت از طریق خوداشتغالی به کانادا
شرایط سرمایه گذاری در کانادا

مهاجرت کارآفرینی کانادا و استارتاپ

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
و …

مراحل مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا شامل چه مراحلی می باشد؟

همانطور که اشاره شد، کشور کانادا هر ساله میزبان شمار زیادی از مهاجران سراسر جهان می باشد که با مقاصدی چون کار، تحصیل و ازدواج به این کشور می روند. اما مهاجرت به کانادا به هر دلیلی باشد، شامل مراحلی خواهد بود که باید طی شود تا متقاضی، ویزای کانادا را دریافت کرده و به سفر اقدام کند. در ادامه مراحل مهاجرت به کانادا را به طور مختصر بیان می کنیم:

مراحل مهاجرت به کانادا

دریافت وقت سفارت کانادا

در گام اول باید به گرفتن وقت سفارت کانادا در ایران اقدام کرد؛ از این رو به 2 روش کلی ثبت نام آنلاین و مراجعه حضوری، می توان گام نخست دریافت ویزای کانادا را انجام داد. برای ثبت نام اینترنتی باید به سایت VFS Global مراجعه کرد و مراحل را سریع تر و آسان تر انجام داد. لازم به ذکر است که انگشت شماری برای اخذ ویزا در هر 2 روش به صورت اینترنتی انجام می شود.

بنابراین در روش آنلاین با مراجعه به وب سایت مربوطه باید حساب کاربری ایجاد کرد و به فعالسازی حساب از طریق لینک ارسالی به ایمیل اقدام کنید. در گام بعد به منظور انگشت نگاری باید به سایت مرکز مراجعه کرده و مراحل مختلف را پشت سر بگذارید و در انتها وقت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت کانادا

زمانی که به دنبال گرفتن وقت سفارت کانادا به صورت حضوری یا اینترنتی هستید باید مدارک مورد نیاز را به صورت حضوری تحویل داده یا به صورت آنلاین در سایت بارگذاری کنید. از جمله مدارک مورد نیاز، می توان به اوراق شناسایی متقاضی، عکس رنگی تمام رخ، ارائه مدارک کاری، تکمیل فرم درخواست ویزا، گواهی اشتغال به تحصیل برای افراد محصل و سند ازدواج برای افراد متاهل، گواهی اشتغال به کار برای افراد شاغل، ارائه کارت پایان خدمت، ارائه دعوتنامه، رزرو بلیط و هتل اشاره کرد. این نکته را در نظر بگیرید که مارک مورد نیاز برای تعیین وقت سفارت کانادا با توجه به نوع درخواست در موارد متفاوت می باشد.

پرداخت هزینه ویزای کانادا

با هر قصد که می خواهید به کشور کانادا بروید باید ابتدا به گرفتن وقت سفارت کانادا، سپس ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کرده و در نهایت هزینه مهاجرت به کانادا را پرداخت کنید. این هزینه با توجه به شرایط متقاضی و نوع مهاجرت تعیین می شود که می توان با کارت اعتباری به صورت آنلاین یا فیش بانکی به صورت حضوری به مسئول سفارت تحویل داد تا پس از گذراندن مراحل مختلف در بازه زمانی کمتر از 6 ماه یا بیشتر از 2 سال، ویزای مهاجرت به کانادا صادر شود.

مراحل مهاجرت به کانادا

شرکت WEST ADVISER؛ مجری خدمات مهاجرتی

اگر به دنبال دریافت ویزا برای مهاجرت به کانادا هستید اما مراحل و مدارک لازم جهت اخذ ویزا را نمی دانید یا زمان کافی برای انجام چنین مراحلی ندارید، می توانید از خدمات مهاجرتی شرکت های فعال در این زمینه استفاده کنید. شرکت وست به عنوان بزرگترین شرکت خدمات مهاجرت خاورمیانه مستقر در ایران به حساب می آید که به شما در زمینه سرمایه گذاری بین المللی و مهاجرتی مشاوره های لازم را ارائه می دهد؛ بنابراین می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما برقرار کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *