Search
Close this search box.

شرایط گرفتن کارت کیملیک ترکیه

شرایط گرفتن کارت کیملیک ترکیه

آخرین مطالب خواندنی

کارت کیملیک ترکیه یکی از مهمترین و اصلی ترین مدارکی می باشد که تمام مراجع دولتی این کشور، قانونی بودن اقامت شما در ترکیه را به اثبات رسانده و اگر شما قصد مهاجرت به ترکیه و تمایل دارید بیشتر از سه ماه در این کشور اقامت کنید بی شک نیازمند اخذ و دریافت آن خواهید بود.

کارت کیملیک ترکیه چیست؟

آیا شما نیز به دنبال دریافت و اخذ کارت کمیلیک کشور ترکیه در روزهای آتی هستید؟ آیا می دانید که برای در اختیار داشتن این کارت بایستی چه مدارکی را از قبل تهیه و آماده کنید؟ می توانید در مطالب این وب سایت با ما در ارتباط بوده و از این راه، اطلاعات بسیار جالبی را در مورد کارت کیملیک به دست آورید.

کارت کیملیک ترکیه سندی می باشد که اقامت قانونی شما در این کشور را نشان داده و رسمی و قانونی بودن اقامت تان را ثابت می کند. در واقع می توان گفت کاربرد این مدل از کارت های رایج در کشور ترکیه، مانند کاربرد کارت ملی در ایران می باشد که شما بایستی همیشه و در همه حال آن را به همراه داشته باشید چرا که در بسیاری از سازمان های دولتی و انجام برخی از امورات اداری مورد نیاز می باشد. لازم است بدانید که بر روی کارت کیملیک ترکیه یک عدد 11 رقمی وجود دارد که اول این عد 11 رقمی نیز با عدد 99 شروع می شود. همچنین بر روی کارت می توانید اطلاعات اعم از آدرس محل زندگی، آدرس تماس و اطلاعات فردی را نیز مورد مشاهده قرار دهید. اگر بخواهید از طریق اقامت توریستی موقت اقدام به دریافت این کارت داشته باشید در این صورت رنگ کارت صورتی و در غیر این صورت به رنگ آبی خواهد بود.

شرایط گرفتن کارت کیملیک ترکیه

مدارک مورد نیاز برای گرفتن کارت کیملیک ترکیه

امروزه بسیاری از افراد با استفاده از راه ها و روش های مختلف، به دنبال دریافت و اخذ کارت کمیلیک کشور ترکیه هستند تا از این طریق با خیال راحت اقامت لازم را در زمان دلخواه خود داشته باشند. برای اخذ این کارت نیز بایستی یک سری از مدارک و اسناد را تهیه و آماده سازید که از مهمترین مدارک مورد نیاز برای گرفتن کارت کیملیک ترکیه می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

– اصل پاسپورت

– تصویر آخرین مهر ورود

– اصل بیمه نامه

– چهار قطعه عکس

– اصل اجاره نامه

– فرم رنگی درخواست برای اقامت

– اثبات حضانت فرزند

– شماره مالیاتی

– پرداخت هزینه های مربوط به دریافت کارت مذکور

شما نیز می توانید فرصت را از دست ندهید و با آماده کردن این مدارک، اقدام به دریافت کیملیک کارت مد نظر خود داشته باشید.

شرایط گرفتن کارت کیملیک ترکیه

آشنایی با شرایط گرفتن کارت کمیلیک کشور ترکیه

اخذ کارت کمیلیک کشور ترکیه نیازمند طی کردن یک سری از مهمترین و اصلی ترین مراحلی می باشد که شما بایستی گام به گام اقدام به طی کردن این مراحل کنید. از اصلی ترین گام های اخذ کارت کیملیک ترکیه نیز می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

– گرفتن نوبت پذیرش: در این مراحل می توانید وارد سایت اداره امنیت ترکیه شده و فرم خواسته موجود در این سایت را به دو زبان رسمی ترکی و انگلیسی پر نموده و ارسال کنید.

– گرفتن ورگی نوماراسی یا همان شماره مالیات: این شماره همان شماره کد ملی ایرانی می باشد که دارندگان آن می توانند تمام امور مالیاتی را به راحتی انجام دهند.

شرایط گرفتن کارت کیملیک ترکیه

مهم ترین شرایط اخذ کارت کمیلیک کشور ترکیه

از دیگر مراحل اخذ کارت کیملیک ترکیه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- اخذ نوتر برگه اجاره:

افراد با مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی این کشور می توانند برگه نوتر را دریافت نمایند.

2- اخذ راندوو:

برای اخذ راندوو نیز می توانید از محل سکونت خودتان اقدام کنید و برای دریافت پاسخ از سوی مراجع مربوط نیز بایستی 10 تا 90 روز صبر کنید.

شرایط گرفتن کارت کیملیک ترکیه

نکات مورد توجه در اخذ کارت کمیلیک کشور ترکیه

اگر شما نیز به دنبال گرفتن کارت کیملیک ترکیه هستید بایستی به برخی از نکات توجه ویژه ای را داشته باشید که از مهمترین نکات قابل توجه در اخذ کارت کمیلیک کشور ترکیه می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

– حتما از راه های قانونی و رسمی اقدام به اخذ کارت مد نظر خود داشته باشید.

– توصیه می شود که تحت هر شرایط کارت مذکور را به همراه داشته باشید.

– در ارائه مدارک مورد نیاز نیز حواس جمع باشید تا درخواست شما با ریجکت مواجه نشود.

شما نیز می توانید با در نظر گرفتن این شرایط، در کمترین زمان ممکن اقدام به دریافت کارت مد نظرتان داشته باشید.

اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید با مشاورین ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

4 پاسخ

    1. من مدت یک ماه می‌شود که در کشور ترکیه آمدم درجه تحصیل من ليسانس یعنی ۱۶ پاس است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *