Search
Close this search box.

شرایط مهاجرت کاری به قبرس

شرایط مهاجرت کاری به قبرس

آخرین مطالب خواندنی

مهاجرت کاری به قبرس، در سال های اخیر رشد بسیاری داشته است و بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف سعی می کنند برای زندگی در این کشور از شیوه مهاجرت کاری استفاده کنند. البته مهاجرت به قبرس راه و روش های خاص خودش را داشته و می بایست طبق این روند انجام شود. در ادامه شما را با مراحل لازم برای انجام مهاجرت کاری به قبرس و دریافت ویزای کاری این کشور آشنا می کنیم.

آشنایی با مهاجرت کاری به قبرس

قبرس کشور کوچکی در جنوب ترکیه و در قاره سبز می باشد. این کشور کوچک اما آرام، موقعیت های کاری ویژه ای را برای متخصصان حرفه ای در زمینه های مختلف دارد. به این ترتیب اگر شما هم متقاضی مهاجرت به قبرس هستید و البته در زمینه های مد نظر این کشور تجربه و تخصص کافی را دارید، می توانید برای مهاجرت کاری به این کشور درخواست دهید. البته مهاجرت به قبرس شاید به همین سادگی ها هم نباشد. در سال های اخیر رشد بیکاری در این کشور افزایش پیدا کرده است و قطعا اولویت اول شغل در این کشور برای افراد تبعه قبرس است. لذا شما شاید به سختی بتوانید برای مشاغل عمومی در این کشور درخواست کار کرده و از سوی کارفرما و ادارات مربوطه در قبرس پذیرفته شوید. به همین داشتن تخصص در زمینه های شغلی مورد نیاز در این کشور می تواند یک امتیاز مثبت تلقی شود.

شرایط مهاجرت کاری به قبرس

چه تخصص هایی برای پیشنهاد کاری به قبرس لازم است؟

همانطور که گفتیم شما باید به تخصص و نوع شغلی که قصد کار کردن در آن را دارید، دقت داشته باشید. برخی مشاغل از جمله مشاغل پر متقاضی در داخل کشور قبرس بوده و قطعا احتمال این که شما بتوانید این مشاغل را به دست بیاورید، بسیار پایین است. اما مهمترین زمینه های شغلی که متقاضی برای کار در آن در قبرس بسیار کم است و افرادی در دیگر کشورهای جهان می توانند برای آن درخواست دهند، عبارتند از: مشاغل حوزه مهندسی، حسابدار، مدیر پروژه، حسابرس، دندانپزشک، پرستار و داروساز. البته هر یک از این مشاغل عنوان شده خود حوزه های مختلفی را در بر می گیرد. مخصوصا مهندسانی که در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت بوده و دارای تجربه و تخصص کافی می باشند، می توانند برای چنین موقعیت های شغلی درخواست دهند.

شرایط مهاجرت کاری به قبرس

مراحل دریافت ویزای کاری قبرس و مهاجرت به این کشور

شما پس از صحبت های انجام شده با کارفرمای خود در قبرس و دریافت تاییدیه انجام به کار، می بایست مراحلی را برای دریافت ویزای کاری برای مهاجرت کاری به قبرس انجام دهید.

مرحله 1: شما می بایست به صورت غیر حضوری از طریق ایمیل یا شماره تماس، با سفارت این کشور تماس حاصل نموده و برای دریافت نوبت وقت سفارت تلاش کنید.

مرحله 2: پس از دریافت وقت سفارت، می بایست مدارک لازم برای مهاجرت به این کشور را آماده کرده و در زمان تعیین شده به سفارت قبرس مراجعه کنید.

مرحله 3: حضور در مصاحبه سفارت است. این مصاحبه عموما در همان روز وقت سفارت انجام می شود. سوالات معمولی برای هدف شما از مهاجرت به این کشور پرسیده خواهد شد. شما می بایست خود را برای این مصاحبه آماده کنید.

مرحله 4: دریافت ویزای کاری قبرس است.

انواع ویزای کاری قبرس برای مهاجرت به این کشور

افرادی که در کشورهای عضو اتحادیه اروپا زندگی نمی کنند و تابعیت این کشورها را ندارند، برای مهاجرت کاری به قبرس و کار در این کشور، می بایست برای دریافت ویزای کاری این کشور اقدام نمایند. این در حالی است که ساکنان اتحادیه اروپا بدون ویزای کاری نیز می توانند در قبرس کار کنند. اما بسته به نوع کاری که شما در این کشور می خواهید انجام دهید، نوع ویزایی که باید برای دریافت آن تلاش کنید، می تواند متفاوت باشد. از جمله ویزاهای کاری که برای کار در این کشور صادر می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-ویزای کاری کار در شرکت های عمومی
-ویزای کاری برای کار در منزل
-ویزای مربوط به انجام کارهای داوطلبانه
-ویزای کاری برای کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ ها
-ویزای انجام کارآموزی
-ویزای کاری مناسب کار در شرکت های بین المللی

شرایط مهاجرت کاری به قبرس

مدارک لازم برای مهاجرت کاری به قبرس و اخذ ویزای کاری

شما برای دریافت ویزای کاری و مهاجرت به قبرس، می بایست مدارکی را جمع آوری کرده و به سفارت این کشور تحویل دهید. مدارکی که برای سفارت مورد نیاز خواهند بود، عبارتند از:

-شناسنامه و کارت ملی
-پاسپورت
-رزومه کاری
-مدرک بیمه فرد متقاضی که معتبر باشد
-مدارکی که نشان دهد شما تمکن مالی مناسبی دارید و از پس هزینه های زندگی در قبرس برمی آیید.
-مدارک عدم سوء پیشینه قضایی
-مدرک تاییدیه کار و قرارداد کاری بین فرد متقاضی و کارفرما در کشور قبرس
-فرم دریافت ویزای کاری قبرس
-مدارک تست سلامت پزشکی
-دو قطعه عکس رنگی پرسنلی

شرایط مهاجرت کاری به قبرس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ترکیه با مشاورین وست ادوایزر در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند تا به نتیجه ی دلخواه برسید و موفق شوید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *