Search
Close this search box.

خرید ملک در آنکارا

خرید ملک در آنکارا

آخرین مطالب خواندنی

خرید ملک در آنکارا

تا به حال به این فکر کرده‌اید که با خرید ملک در آنکارا، اقامت ترکیه را بگیرید؟ خرید ملک و زندگی در این کشور می‌تواند تجربه‌ای ناب باشد، پس چرا آن را امتحان نمی‌کنید؟ ما در این مقاله قصد داریم تا چگونگی خرید خانه‌ای دنج و دوست‌داشتنی را در آنکارا برایتان توضیح دهیم و اطلاعات خوبی به شما بدهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید ملک در آنکارا

چرا آنکارا را برای خرید ملک انتخاب کنیم؟

آنکارا شهریست بزرگ و پهناور که با آب و هوای معتدل خود جان می‌دهد برای تفریح و گردش. شاید به همین دلیل باشد که بعضی از افراد از طریق خرید ملک در انکارا و یا راه‌های دیگر، سعی می‌کنند تا اقامت این کشور جذاب را به دست آورند. انکارا به عنوان پایتخت و دومین شهر بزرگ ترکیه دارای مراکز اداری و تجاری گوناگونی است و جاذبه‌های رنگارنگ بسیاری را در خود جای داده است. همین دلیل باعث شد تا گردشگران و ماجراجویان زیادی راهی آن شوند و امروزه افراد بسیاری دوست دارند تا در آنجا زندگی کنند.

خرید ملک در آنکارا ترکیه

حالا که با دلیل محبوبیت این شهر بی‌نظیر آشنا شدید، خوب است تا درباره چگونگی خرید خانه در آنکارا ترکیه نیز اطلاعاتی کسب کنید. در آنکارا آپارتمان‌ها و ویلاهای بسیاری وجود دارد که طبق آخرین طراحی روز دنیا ساخته شده‌اند و هرکدام بسته به متراژ و قیمت خود، امکانات مختلفی را در خود جای داده‌اند. استخر، زمین بسکتبال، پارکینگ، زمین بازی کودکان، چشم‌انداز رویایی و امنیت بالا در اکثر خانه‌های این شهر باعث شده تا شهرت زیادی از آن خود کند و افرادی بسیاری شیفته زندگی در آنکارا شوند.
البته ناگفته نماند که امکانات خانه‌ها به عوامل گوناگون دیگری نیز بستگی دارد و مشاور املاک بسته به بودجه و شرایط شما بهترین را در اختیارتان قرار می‌دهد. تمام منازل ساخته شده در آنکارا از عایق‌بندی استاندارد، مقاومت، پله‌های اضطراری و سیستم سرمایشی و گرمایشی برخوردارند و لازم نیست تا درباره مهندسی آن‌ها نگران باشید. همچنین دسترسی خوب به مراکز درمانی، فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی و غیره نیز به محبوبیت آنجا افزوده و خاطره‌ای خوش را در ذهن افراد رقم می‎زند.

خرید ملک در آنکارا

شرایط خرید ملک در آنکارا

قبل از خرید منزل در آنکارا خوب است تا درباره شرایط خرید ملک در آنکارا نیز مطلع شوید تا کمتر متضرر شده و فریب سودجویان را نخورید. برای اینکه بتوانید در آنکارا به خرید ملک اقدام کنید، لازم است تا قبل از هرچیز حساب بانکی در کشور ترکیه افتتاح کرده و کد مالیاتی دریافت نمایید. همچنین داشتن پاسپورت، عکس 4 * 3 فروشنده و خریدار، برگه پایان کار، ارائه بیمه‌نامه و مدارک شناسایی معتبر از دیگر مدارک لازمی است که باید هنگام خرید خانه ارائه دهید. به خاطر بسپارید که از قبل باید بدهی‌های قبلی خانه (در صورت وجود داشتن) مثل پرداخت قبوض و غیره را تصویه کرده و هیچ گونه بدهی نداشته باشید.

خرید ملک در آنکارا

درخواست وام برای خرید خانه در آنکارا

اگر برای خرید ملک در انکارا اقدام می‌کنید، این امکان وجود دارد تا از دولت ترکیه وام دریافت کنید. در این کشور میزان وام به عوامل گوناگونی مانند گردش مالی، ارزش ملک، میزان حقوق دریافتی شما و نوع کسب و کارتان بستگی دارد و با توجه به خارجی بودن خریدار، بانک عامل شرایط گوناگونی را در نظر گرفته که باید شخصا از بانک استعلام بگیرید.
برای گرفتن وام 75% از ارزش ملک شما در نظر گرفته شده و وام به شما پرداخت می‌شود. درباره بازپرداخت اقساط آن هم باید به شما بگوییم که بسته به هزینه دریافتی و شرایط شما متفاوت است و حداکثر تا 10 سال قابل پرداخت است. به خاطر بسپارید که در هنگام دریافت وام برای خرید ملک در آنکارا ترکیه باید سن شما بیشتر از 25 سال و کمتر از 75 سال باشد و در صورتی که به صورت شریکی اقدام به خرید ملک می‌کنید، لازم است تا مشخصات شرکا به طور دقیق ذکر شود.
برای گرفتن وام و در نهایت خرید خانه در آنکارا ترکیه باید مراحلی را کنید که به اختصار در پایین توضیح می‌دهیم:
– ارائه درخواست برای دریافت وام به بانک مورد نظر
– ارزیابی درخواست وام شما
– اعزام ناظر برای بازدید از خانه
– ارزش‌گذاری منزل

خرید ملک در آنکارا

محدودیت‌های موجود برای اتباع خارجه

از آنجایی که در هنگام خرید آپارتمان در آنکارا فردی خارجی مربوط می‌شوید، تنها می‌توانید 30 هکتار از اراضی ترکیه را خریداری کنید. همچنین در مناطقی که نظامی شناخته می‌شوند امکان خرید ملک وجود ندارد. اتباع خارجی تنها می‌توانند 10% از اراضی یک شهر و یا ناحیه را بخرند و بیشتر از آن امکان‌پذیر نیست. به خاطر بسپارید که در صورت نقض قوانین خرید ملک برایتان منتفی اعلام می‌شود و ممکن است متضرر خسارات مالی و جریمه شوید.

قیمت خانه در آنکارا

قیمت خرید ملک در انکارا به موارد مختلفی مانند محله، سال ساخت، امکانات و غیره بستگی دارد. ولی لازم است بدانید که حدود 200 الی 400 هزار لیر برای خرید هر متر مربع خانه، احتیاج دارید. مشاوران املاکی که در آنکارا حضور دارند، با اطلاع از قیمت‌های دقیق خانه می‌توانند راهنمای خوبی برایتان باشند و به شما توصیه می‌کنیم که با اعتماد به آن‌ها خریدی به دغدغه را تجربه کنید.

خرید ملک در آنکارا

کدام محله‌های آنکارا برای خرید ملک بهترند؟

برای خرید آپارتمان در آنکارا ترکیه محله کیزیلای و یا چانکایا می‌توانند جای مناسبی باشند. محله کیزیلای که در نزدیک مرکز شهر قرار گرفته، دسترسی خوبی به مراکز خرید دارد. همچنین چانکایا به عنوان یکی از گران‌ترین مناطق آنکارا مجتمع‌های مسکونی لوکس و مجلل را در خود جای داده و جایی رویایی برای زندگی به شمار می‌آید.
در نهایت خوب است تا چند نکته طلایی درباره خرید ملک در آنکارا را به خاطر داشته باشید:
– در هنگام خرید خانه در آنکارا ترکیه توجه نمایید که مالک قبلی (در صورت دست دوم بودن خانه) تمام هزینه‌های شارژ، آب و برق را پرداخت کرده باشد.
– به عنوان یک تبعه خارجی سعی کنید از وکیل و مشاوران املاک معتبر کمک بگیرید.
– انتقال سند تنها از طریق دفاتر رسمی صورت می‌گیرد، لذا به افراد واسطه اعتماد نکنید.
– پروژه‌های در حال ساخت می‌توانند گزینه‌های خوبی برای خرید خانه نه چندان گران باشند.
– در طول مراحل ثبت سند نیاز به مترجم ترکی و یا انگلیسی زبان دارید.
– ارزش خانه در اخذ اقامت تاثیر گذار است و در صورت ارزان بودن منزل نمی‌توانید شهروند این کشور شوید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ملک در آنکارا، مهاجرت به ترکیه و مهاجرت به کانادا با مشاورین ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *