Search
Close this search box.

خرید بیزینس در کانادا

خرید بیزینس در کانادا

آخرین مطالب خواندنی

خرید بیزینس در کانادا

در حال حاضر با توجه به برنامهای مختلف ارایه شده توسط استانهای کانادا امکانی فراهم است که افراد می توانند با خرید یک بیزینس یا دست کم ۵۱ درصد سهام آن و یا با داشتن یک بیزینس پلن یا طرح تجاری قوی، ویزای کار دریافت کنند وبرای درخواستشان و همچنین در طول این مسیر نیازمند LMIA نیستند.

دریافت ویزای کانادا از طریق خرید بیزینس:

در حال حاضر با توجه به برنامهای مختلف ارایه شده توسط استانهای کانادا امکانی فراهم است که افراد می توانند با خرید یک بیزینس یا دست کم ۵۱ درصد سهام آن و یا با داشتن یک بیزینس پلن یا طرح تجاری قوی، ویزای کار دریافت کنند وبرای درخواستشان و همچنین در طول این مسیر نیازمند LMIA نیستند.

بیزنسی که برای خرید میتواند در نظر گرفته شود می تواند یک شرکت یا یک کسب و کار مانند یک مغازه و یا رستوران باشد. محل شرکت یا کسب و کار لزوما متعلق به آن نیست و می تواند اجاره ای باشد هر چند در موارد نادری ملک محل بیزنس نیز در آن گنجانده شده و با بیزنس به فروش می رود. اگر ملکی در کار نباشد در حقیقت آنچه شما برایش پرداخت می کنید نام، مجوز، سابقه و مشتریان آن کسب و کار یا شرکت است.

بیزینس میبایست چه مشخصاتی داشته باشد:

مشخصات یک بیزنس مناسب می تواند به شرح زیر باشد:

۱- بیزنس فعال باشد. صرف ثبت یک شرکت و انتقال آن به دیگری خرید بیزنس نیست.

۲- دست کم کنترل ۵۱ درصد را در اختیار داشته باشید. اگر سهامدار زیر ۵۰ درصد باشید عملا قدرت تصمیم گیری در شرکت در اختیار شما نیست.

۳- بیزنس برای جامعه کانادایی منافع اقتصادی، فرهنگی و یا اجتماعی داشته باشد که البته اینها مفاهیم کشداری است و قانع کردن افسر در این زمینه مهارت ویژه می طلبد.

۴- آن بیزنس با توجه به سوابق و دانش خریدار آن در عمل شدنی و واقعی باشد به این معنی که افسر مهاجرت هنگام صدور ویزا به سابقه و تواناییهای متقاضی در اداره آن بیزنس نگاه ویژه دارد و صرف خرید بیزنس با منافع بسیار برای جامعه کانادایی او را برای صدور ویزا قانع نمی کند.

کدام دسته از خریداران بیزنس شانس دریافت ویزای کار دارند؟

در ابتدا لازم به ذکر است اگر امکان دریافت اقامت از روشهای دیگر مانند برنامه های نیروی متخصص و یا سرمایه گذاری که مستقیم منجر به دریافت ویزای اقامت دایم می شود را دارید، قطعا روش خرید بیزنس و ویزای کار برای شما مناسب نیست. اگر شرایط اقدام در برنامه های مهاجرتی را ندارید و توان و اشتیاق اداره بیزنس درکانادا را دارید آنگاه شاید این روش برای شما مناسب باشد.

1- ابتدا باید متقاضی قصد اداره روز به روز و تمام وقت بیزنس خریداری شده را داشته باشد . در واقع متقاضی باید خودش بیزنس را اداره کند و به عنوان مدیر آن بیزینس اجازه کار می گیرد و نمی تواند آنرا به دیگری بسپارد.

2- متقاضی باید توان مدیریت بیزنس که در واقع شامل ترکیبی از سابقه و تحصیلات مرتبط با آن بیزینس و نیز دانش زبان کافی میباشد را داشته باشد.

آیا برای خانواده متقاضی هم ویزای کار صادر می شود؟

بله در صورت موافقت با ویزای متقاضی همسر وی نیز ویزای کار دریافت می کند و فرزندان او نیز ویزا می گیرند و بدون مشکل می توانند در مدارس کانادا تحصیل کنند.

مزایای مهاجرت به کانادا

قوانین سخت و دست و پا گیر برای کسانی که قصد شروع کسب و کار در کانادا را دارند وجود ندارد و دولت کانادا برنامه های حمایتی بسیاری برا ی راه اندازی کسب و کارهای جدید دارد.

سیستم تحصیلات و خدمات درمانی کانادا از استانداردهای بالایی برخوردار است .

کانادا در برنامه ویزاهای خود توجه ویژه ای برای خاواده و مهاجرت خانوادگی به این کشور در نظر گرفته است و متاقضیان با دغدغه کمتری میتوانند همراه با خانواده به کانادا مهاجرت کنند.

کانادا یکی از کشورهایی ست که پایین‌ترین آمار جرم و جنایت را دارد. شما با خیالی آسوده می‌توانید در این کشور زندگی کنید زیرا شما و هیچ یک از اعضای خانواده‌تان مورد آزار و اذیت مجرمان قرار نمی‌گیرید.

موقعیت استراتژیک کانادا و نزدیکی آن به آمریکا، همچنین داشتن روابط نزدیک و دوستانه با کشورهای مشترک‌المنافع نظیر انگلستان، استرالیا و غیره به این کشور امکان آن را می‌دهد تا بر پایهٔ اقتصاد محکمی استوار باشد.

ساکنین کانادا بسیار گرم و مهربان هستند و همیشه پذیرای مهاجرین و با آن‌ها سازگاری پیدا می‌کنند. احترام به آزادی و نظر مردم یک قانون اساسی در اجتماع کاناداست. فرد با داشتن ویزای اقامت دائم کانادا از تمامی حقوق یک شهروند بومی به جز حق رای برخوردار است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

7 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من دیپلم تصویر برداری دارم و۲۲سالمه میخوام ب ترکیه مهاجرت کنم هیچی ازخودم ندارم ن خونه ن ماشین چیکاربایدبکنم و کاربرم و چیا میخواد

    1. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر، دوست عزیز ابتدا باید شرایط شما بررسی شود و به ما اطلاع دهید قصد مهاجرت قانونی از طریف کدام روش را دارید. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. سلام وقت بخیر .میخاستم بدونم اگر مدرک بین المللی در زمینه مدلینگ داشته باشم میتونم بدون کارت پایان خدمت مهاجرت کنم و اقامت ترکیه رو بگیرم؟

    1. سلام مهدی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده وست ادوایزر،دوست عزیز با وثیقه و داشتن پذیرش تحصیلی امکان خروج از کشور را خواهید داشت. اگر سؤال دیگه‌ای داشتید حتما با ما در میان بگذارید. موفق باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *