Search
Close this search box.

خدمات مهاجرت به کانادا

خدمات مهاجرت به کانادا

آخرین مطالب خواندنی

خدمات مهاجرت به کانادا و روش های مختلف اخذ اقامت در این کشور با کمترین هزینه، یکی از مهمترین و رایج ترین سوالات در زمینه مهاجرت آسان به این کشور به شمار می آید. امروزه شرکت های خدماتی مهاجرتی بسیار زیادی در سراسر استان های کشور و استان تهران وجود داشته و ارائه دهنده مشاوره و خدمات مهاجرتی به متقاضیان خواهند بود. وست ادوایزر جمله شرکت های بین المللی فعال در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی و مشاوره سرمایه گذاری در داخل و خارج از کشور است.

مهاجرت به کانادا و خدمات مهاجرتی این کشور

چندین سال است که کشور کانادا و شهرهای مختلف آن به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین مقاصد مهاجرتی برای تمامی مهاجران کشورهای جهان، به ویژه ایرانیان در نظر گرفته شده و به دلیل ارائه امکانات و خدمات حقوقی مطلوب به مهاجرین، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. دولت کانادا حقوق شهروندان خود را با مهاجرین این کشور برابر دانسته و آینده کاری، خدمات درمانی، تحصیلی و رفاهی مهاجران را تامین خواهد نمود. استقبال بیش از حد و اقدامات مستمر به منظور مهاجرت به کانادا، منجر به افزایش فرایند مهاجرتی و اقامتی در این کشور شده است. از این رو اطلاع از بهترین راه های اخذ اقامت کانادا و خدمات مهاجرتی این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد

خدمات مهاجرت به کانادا

راه های مختلف مهاجرت به کشور کانادا

امروزه راه ها و روش های مختلفی به منظور کسب اقامت و مهاجرت به شهرهای مختلف کانادا برای متقاضیان وجود داشته و دارای شرایط، ویژگی ها و خدمات متفاوتی خواهند بود.

خدمات مهاجرت به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

یکی از روشها و راههای مهاجرت به کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق کار به روشهای مختلف است. برنامه های مهاجرتی اکسپرس اینتری و اخذ ویزای کاری LMIA از مهمترین و پرطرفدار ترین روش های اخذ ویزای کاری به منظور مهاجرت به کانادا بوده و احتیاج به پرداخت هزینه‌های کمتری خواهند داشت. در این دو روش از مهاجرت کاری به کشور کانادا، ثبت نام در سایت های اعلام شده از سمت برنامه های مهاجرتی این کشور ضروری بوده و امکان جذب نیروی کار در زمینه و تخصص مورد نظر به سادگی امکان‌پذیر خواهد بود.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

امروزه یکی از روش های پرطرفدار و پیشنهاد شده به منظور مهاجرت به کانادا و برخورداری از خدمات حقوقی و امکانات این کشور به عنوان شهروند، اقامت تحصیلی است. کشور کانادا دارای کالج ها و دانشگاههای معتبر و رتبه برتر در سطح جهانی در مقاطع مدارس، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های مختلف و زمینه های تحقیقاتی متناسب با برترین تکنولوژی های روز جهان است. اخذ ویزای تحصیلی کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل احتیاج به مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره تعیین شده از سمت کالج و یا دانشگاه مورد نظر، مدارک تحصیلی، گردش مالی و ارائه رزومه قوی از سمت متقاضیان خواهد داشت.

مهاجرت سرمایه گذاری به کشور کانادا

امروزه مهاجرت های سرمایه گذاری و اخذ ویزا از طریق کارآفرینی، ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار و تجارت های درامد زا در شهرهای مختلف کانادا یکی دیگر از راه های پر طرفدار و مطلوب به منظور اخذ اقامت چند ساله و یا دائم در این کشور است. شرایط سرمایه گذاری در شهرهای مختلف کانادا، متفاوت بوده و احتیاج به اجرای قوانین و مقررات وضع شده در این زمینه را خواهد داشت.

اقامت سرمایه گذاری در کانادا به دلیل توسعه و گسترش رونق اقتصادی و افزایش سودآوری و درآمدزایی در چرخه تجارت و اقتصاد این کشور، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و به عنوان یکی از موفق ترین های مورد علاقه دولت کشور کانادا به منظور پذیرش مهاجران خارجی به شمار می آید.

خدمات مهاجرت به کانادا

مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ

یکی دیگر از روش های کم هزینه و آسان به منظور مهاجرت به کانادا و برخورداری از خدمات شهروندی این کشور، مهاجرت از طریق اسپانسر خانواده است. در این روش فرد مهاجر پس از اخذ شرایط شهروندی کانادا و برخورداری از تمامی موارد در نظر گرفته شده از سمت دولت کانادا، اجازه دعوت و حمایت اعضای خانواده ( تنها همسر و فرزند )را خواهد داشت.

 

خدمات مهاجرت به کانادا

اطلاع از خدمات مهاجرت به کانادا توسط وست ادوایزر

امروز با توجه به شرایط سیاسی و وضعیت اقتصادی کشورهای مختلف جهان، قوانین و خدمات ارائه شده از سمت دولت کانادا برای مهاجران این کشور در حال تغییر و افزایش است. پیشنهاد می شود به منظور اطلاع و آگاهی کامل از شرایط مهاجرتی کانادا و خدمات ارائه شده توسط دولت این کشور به مهاجران ایرانی و غیر ایرانی، با واحد مشاورین شرکت های فعال در زمینه خدمات مهاجرتی و سرمایه گذاری در خارج از کشور در ارتباط بوده و اهداف مهاجرتی خود را با آنها در میان بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا با مشاورین ما (westadviser) در ارتباط باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *