Search
Close this search box.

ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا

آخرین مطالب خواندنی

ثبت شرکت در کانادا یکی از پرطرفدارترین روش های مهاجرت به کانادا با ویزای سرمایه گذاری به کشور کانادا است. در این مقاله، شرکت خدمات مهاجرت خاورمیانه وست ادوایزر به بررسی شرایط ثبت شرکت در کشور کانادا پرداخته و پاسخگوی سوالات متقاضیان در این زمینه خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به منظور آگاهی از شرایط ثبت شرکت در شهرهای مختلف کشور کانادا، با وب سایت وست ادوایزر همراه باشید.

ثبت شرکت و مهاجرت به کانادا

کانادا از جمله کشورهای پرطرفدار و محبوب در جمعیت مهاجرین سراسر جهان است که امکانات و قوانین شهروندی مطلوب و رضایت بخشی را برای مهاجرین در نظر گرفته و با حمایت از حقوق کاری، تحصیلی و رفاهی مهاجران، از جایگاه ویژه‌ای در شمار کشورهای مهاجر پذیر و مهاجر دوست برخوردار می باشد.

ثبت شرکت در کانادا

قوانین ثبت شرکت در شهرهای مختلف کانادا

1- استان بریتیش کلمبیا:

ثبت شرکت در استان بریتیش کلمبیای کشور کانادا احتیاج به تکمیل فرم درخواست عنوان شرکت خواهد داشت. این فرم معمولا از طریق پست در دفاتر عمومی، ارائه دهندگان خدمات در وزارت خارجه و از طریق وب سایت های فعال در این زمینه دریافت خواهد شد.

2- استان آلبرتا:

ثبت شرکت در استان آلبرتا کشور کانادا، احتیاج به تکمیل فرم درخواست عنوان شرکت نداشته و در سیستم CORES ثبت خواهد شد.

3- استان نوا اسکوشیا:

شرایط ثبت شرکت در این استان از کشور کانادا بسیار آسان بوده و تنها از طریق مراجعه به وب سایت های آنلاین، انجام خواهد شد.

4- استان کبک:

ثبت عنوان شرکت مورد نظر در استان کبک در سیستم REQ انجام خواهد شد

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای سرمایه گذاری

یکی از راه های اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا، سرمایه گذاری، پروژه های کارآفرینی و درآمدزا و از همه مهمتر ثبت شرکت در کانادا است. شرایط مربوط به ثبت شرکت در کانادا و شهرهای مختلف آن، مطابق با قوانین وضع شده در این خصوص متفاوت بوده و نیاز به اجرای مقررات و پروسه های کاری خواهد شد.

نخستین شرط ثبت شرکت در کانادا عبارتند از:

– تعیین فعالیت تجاری و نوع کسب و کار به شکل دقیق
– انتخاب نام شرکت تجاری با رعایت قوانین و اصول موجود در این زمینه

ثبت شرکت در کانادا

انواع مختلف شرکت در کشور کانادا

معمولا به شکل کلی سه نوع شرکت عمومی، شرکت خصوصی و شرکت با مسئولیت محدود در استان ‌های مختلف کشور کانادا وجود داشته و در زمینه ‌های مختلفی به فعالیت خواهند پرداخت.

1- شرکت های عمومی کانادا

یکی از پرهزینه ‌ترین نوع شرکت های فعال در استان‌ های مختلف کشور کانادا، شرکت های عمومی هستند که احتیاج به مشارکت دو نفر داشته و در زمینه های مختلفی به فعالیت خواهد پرداخت.

2- شرکت های خصوصی کانادا

درآمد حاصل از فعالیت این نوع از شرکت‌ های فعال در استان‌ های مختلف کانادا، به منظور پرداخت مالیات شخصی و مالیات شرکت در نظر گرفته خواهد شد.

3- شرکت هایی با مسئولیت محدود

این نوع شرکت از روش های انحصاری تاسیس شرکت به شمار آمده و تمامی ضرر و زیان های حاصله از فعالیت آن، در بین شرکا تقسیم خواهد شد.

 

ثبت شرکت در کانادا

مراحل ثبت شرکت در کانادا چگونه است؟

– تعیین نوع کسب و کار و فعالیت تجاری
– انتخاب عنوان مناسب برای شرکت مورد نظر
– ارسال مدارک شخصی فرد سرمایه گذار و سایر شرکا ( معاینات پزشکی، عدم سوء پیشینه و سابقه کیفری، فلم های تکمیل شده توسط اعضا و فرد اصلی سرمایه گذار، مدارک شخصی، چک و پرینت گردش مالی)
– بررسی و تایید تحقق مدارک ارسال شده توسط افسر شهروندی کشور کانادا
– به تعویق درآمدن تاخیر درخواست متقاضی در صورت مشاهده هرگونه مشکل قانونی در ارسال مدارک
– صدور اقامت دو ساله و یا دائم ( نوع شرکت و تجارت مورد نظر) در صورت تحقق مدارک ارسال شده برای فرد متقاضی

پیشنهادهای سودآور ثبت شرکت در کانادا چیست؟

یکی از مهمترین و قابل توجه ترین پارامتر موثر در افزایش سودآوری و درآمدزایی شرکت تاسیس شده در استان های مختلف این کشور و صدور سریعتر اقامت برای سرمایه گذاران، توجه و شناخت نیازهای اقتصادی و تجارت های سودآور در این کشور است. تولید البسه در زمینه های مختلف، شرکت های فعال در زمینه فروش و تجارت پوشاک، فعالیت ها و خدمات مربوط به موبایل، الکترونیکی و محصولات دیجیتال، آژانس های خرید، فروش و سایر خدمات مربوط به مسکن، تولید، عرضه و فروش کالاهای خواب، از مهمترین و موفق ترین تجارت های سودآور در استان‌ های مختلف کشور کانادا بوده و از پیشنهادهای ویژه به منظور تعیین نوع فعالیت و تجارت شرکت مورد نظر در این کشور به شمار می ‌آیند.

شرکت بین المللی وست ادوایزر مشاورین و پرسنل فعال شرکت خدمات مهاجرت وست ادوایزر، قادر به ارائه مشاوره و پیشنهادهای سازنده در زمینه مهاجرت به کانادا ثبت شرکت در کانادا و اخذ اقامت از طریق ویزای سرمایه گذاری به متقاضیان بوده و با هدف کسب رضایتمندی مراجعین به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *